• Ana
  • Başarı Öyküleri
  • Başarı Hikayesi: Bu Kadın Eski Sevgilisinden Ayrılmaya Karar Verdi, Artık Ona Doğru Davranan Biriyle Birlikte

Başarı Hikayesi: Bu Kadın Eski Sevgilisinden Ayrılmaya Karar Verdi, Artık Ona Doğru Davranan Biriyle Birlikte

Hangi Film Izlenecek?
 
Podcast bölümünü oynat oynamak

Başarı öyküsü röportajlarımdan birini yürüttüğümde çoğu zaman bu, daha önce çalışmış biriyle olur. program ve eski sevgililerini geri aldılar.



Ancak programımızda başarıyı birçok şekilde tanımlıyorum.

Benim için, eski sevgilini geri almamaya karar vermek ve başka birine geçmek, aslında eski sevgiliyi geri almak kadar büyük bir başarıdır.







Özellikle başka birine geçmek, eski sevgilinin sana ne kadar kötü davrandığını anlamana neden oluyorsa.

Onunla yaptığım başarı öyküsü röportajında ​​Ellen'ın durumu böyleydi.

Sadece yeni birine geçmekle kalmadı, aynı zamanda

  • Eski sevgilisinin sert bir narsist olduğunu fark etti
  • Savaş arkadaşı programımızda ömür boyu sürecek bir arkadaş buldu.
  • Daha fazla güven kazandı

En yeni başarı hikayemizde onun hikayesini dinleyin!





Mülakat Metni

Chris Seiter 00:03
Pekala, bugün gerçekten ilginç bir başarı hikayesinden bahsedeceğiz. Bu, geçen hafta veya oralarda bir ara topluluğumuza gönderi gönderen Ellen. Ama o senin tipik başarı hikayen değil. Programa eski sevgilisini geri kazanmak için katıldı ve sonra karar verdi, sanırım daha iyi bir adam buldu. Ama gelip bunu yaptığın için çok teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Öyleyse neden bizi, ayrılığınızdan geçerken hissettiğiniz bazı duyguların ve devam etmenize ve birini bulmanıza neden olan şeylerin başına geri götürmüyorsunuz?

Ellen 00:42
farklı? Tamam aşkım. Sanki bir yıl üç ay önceydi, Evet'in başlangıcı değildi. 22.002 yapmak için

Chris Seiter 00:57
oldukça uzun zaman önce gibi.

01:02
Ve aslında benden ayrıldık, sanırım geçen cumartesiydi ve bana mesaj attı, bu gerçekten kötü bir ayrılıktı.

Chris Seiter 01:15
Tam olarak ne dedi? Metinde?

01:19
benimle tanışmak istemedi Ve ona nedenini sordum. Ve benden ayrılmak istediğini söyledi. Yani bundan başka bir şey değildi. Ama beni aradı ve gerçekten kötü bir kayıptan bahsettik. Çünkü dört yıldır onunla birlikteyim. birdenbire oldu. bir nevi

Chris Seiter 01:48
Ayrılana kadar uzaklaşmasına dair herhangi bir işaret fark etmediniz mi?

01:54
Hayır. Böyle bir şey yok. Hayır, hayır, çok fazla.

Chris Seiter 02:00
Yani belli ki, senden ayrılıyor. Ve sonra, eski sevgilinizi geri kazanmanın yollarını bulmak için Google'a veya YouTube'a veya herhangi bir yere gittiğinizi farz ediyorum. Ve aşağı yukarı böyle mi oldu?

02:11
Evet, yukarı baktım. YouTube'da sahip olduğunuz hemen hemen her video

Chris Seiter 02:19
Her gün. 600 gibi. Ellen.

02:23
Evet, neredeyse her biri.

Chris Seiter 02:28
Sonunda, programa girersiniz. Ve sanırım eski sevgilini geri kazanmak için programa başlıyorsun. Nasıl geçti?

02:41
Hiç iyi gitmedi. Çok endişeliydim. Bu yüzden üstesinden gelemedim. Ve daha fazla zamana ihtiyacım vardı. Ve bana iyi davranmadı. Bu yüzden sürekli kavga etmeye başladık. Ve başka bir kadınla çıkmaya başladı.

Chris Seiter 03:01
Demek o, bu yüzden başka bir kadınla çıkmaya başlıyor. Bir noktada Temas Yok Kuralından hoşlandığınızı farz ediyorum. Onlara. Ne kadar sürede yaptığınızı hatırlıyor musunuz?

03:15
60 gün bence ikiside 60

Chris Seiter 03:17
gün 260 yaptın? Hong Kong'da bir gün mü? Bunu yapmanın ardındaki düşünce neydi? 60 gün mü?

03:25
ERP'ye göre yapabileceğiniz en uzun süreydi. Ben de yaptım çünkü onlar

Chris Seiter 03:31
yaptı. Yani aslında bizim önerdiğimizden biraz daha uzun olan 60 günlük Temas Yok Kuralı uyguladınız. Ama ilginç olan şu ki, birkaç kez zamanından önce kırdığını varsayıyorum. Evet. Ne? Peki kaç kez ya da seni bu şekilde birkaç kez kırmaya iten şey neydi?

03:58
üzgün ve endişeliydim. Uzak durmak gerçekten zordu. Tamam aşkım.

Chris Seiter 04:06
Yani Temas Yok Kuralını çiğniyor musunuz? İyi gitmediğini varsayıyorum.

04:11
Hayır, cevap vermedi ya da bana yazmayı bırakmamı söyledi ya da Evet.

Chris Seiter 04:17
Tamam aşkım. Peki bundan sonra sana temelde beni rahat bırak gibi dediğinde ne yaparsın? Yazmayı bırak. Bundan sonraki yaklaşımınız nedir?

04:27
Onu bir hafta falan yalnız bıraktım ve sonra tekrar yazdılar, yine yaptı. Evet, tüm hataları yaptım. yapabilirsin yapabilirsin

Chris Seiter 04:39
Yani bir noktada, sanırım pes etmeye karar veriyorsun, değil mi? Sonu böyle mi oluyor?

04:47
Göreceğiz. Noel sırasında sen. Geçen sene. İsveç'te büyük bir bankaya iş başvurusunda bulundum ve orada çalıştı ve ona durumu anlattığımda beni tehdit etti ve çok kızdı. Bana çevrenden mi bahsettin? Evet. Evet. O bana şöyle söyledi. Orada çalışmaya başlarsam işini bırakır ve evini satıp ailesinin yanına taşınır ve her şey benim suçumdur.

Chris Seiter 05:22
Anlıyorum. Evet. Sanırım sonunda banka işini aldın? HAYIR,

05:28
ben almadım Ama öyleydi. Benim için çok fazlaydı. Hatta beni engelledi. Bu yüzden çok olgunlaşmamış olduğunu düşünüyorum. Demek istediğim,

Chris Seiter 05:38
Evet. Tamam, yani temelde, o noktada, bu sizin için bardağı taşıran son damla oldu, tabiri caizse bardağı taşıran son damla oldu.

05:47
Evet. Ondan sonra onunla konuşamadım çünkü neredeyse her yerde engellendim.

Chris Seiter 05:52
ve her yerde Hala bu güne kadar engellendin mi?

05:55
Evet. Facebook'ta değil, her yerde. Bu yüzden.

Chris Seiter 05:59
Yani hala Facebook'taki hayatına küçük bir pencere mi istiyor? Evet. Ama ilginç olan şu ki, hikaye iyi bir dönüş yapmak üzere. Sonunda, bu yeni adamla tanışırsın, temelde o baltadan vazgeçersin ve hayatına devam etmeye başlarsın.

06:15
Evet. Bu nasıl oldu? Aslında savaşımdan çok yardım aldım, dostum. ERP grubundan bir tane var. Ve bana çok yardımcı oluyor ve ayrıca grup içindeki hemen hemen her şeyi okuyor. Ve ruh sağlığı için gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum. Ve daha iyi biriyle, aile kurabileceğim biriyle tanışmak istedim. Bu yüzden çıkmaya başladım, ama başlangıçta iyi değildi. Tinder'ım vardı ama o kadar iyi değil.

Chris Seiter 06:54
Demek Tinder'ı denedin, pek iyi gitmedi.

06:59
Bu yüzden aslında daha olgun bir uygulama indirdim. Bir adam beni getirdi ve üç gün kadar sonra görüştük.

Chris Seiter 07:10
Uygulamanın adının ne olduğunu hatırlıyor musunuz? Evet. maç.com. Maç. Tamam aşkım.

07:17
Uluslararası bir uygulama olduğundan eminim. Sanırım.

Chris Seiter 07:21
Hayır, hayır, Amerika'da match.com var. O kadar popüler değil. Sanırım. Tinder, flört pazarında bir şeyler paylaştı. Ama match.com'u hatırlıyorum. Ve devam ediyordu. Sonunda match.com'da biriyle tanışırsın.

07:36
Ve

Chris Seiter 07:39
ve bu nasıl gitti?

07:41
O gerçekten iyiydi. Ve aslında o bir beyefendi. O kadar yaygın değil. Benim yaşımda oldukça nadirdir ve aslında benim için her kapıyı tutar. Ve dışarıda restoranlarda yemek yediğimizde benim için para ödüyor ve hatta çantamı bile elinde tutuyor. Benim için her şeyi yapar. Onun

Chris Seiter 08:06
bu yüzden eski erkek arkadaşınızın bunları yapmadığını varsayıyorum.

08:11
Ve belki bana bir Noel hediyesi bile almadı ya da ne? Noel hediyesi yok mu? Hayır, benim için gerçekten kötüydü.

Chris Seiter 08:22
Bu benim için ilginç. Daha iyisini hak ettiğimi bildiğin o yere gelmenin neden bu kadar uzun sürdüğünü düşünüyorsun?

08:30
Bence bunun sebebi senin bir vizyonun olması. Gelecekteki bir emekliliği görebiliyorsunuz, ailesini, arkadaşlarını ve hayatını gerçekten çok seviyorsunuz. Bunun bir parçası olmak istedim. Ama büyük resmi görmüyorsun. O açıdan düşünmüyorsun. Daha çok bir rüya gibi. Ve bunu kaybetmek zor. Sanırım bu

Chris Seiter 09:00
ortadan kayboldu. Görünüşe göre bazı teknik zorluklar yaşıyoruz. Ve sırtım. Evet. Tamam aşkım. Yani evet, bence bu, sizin hoşunuza giden, bu vizyona tutunmanın gerçekten dokunaklı bir yoluydu. Ve bir şekilde onu bırakmak istemiyorsun. Açıkçası, bu röportajı gruptaki insanlarla gerçekten konuşmak ve eski sevgilinizi istediğiniz gibi geri alamasanız bile insanlara tünelin sonunda ışık olduğunu göstermek için yapıyoruz. Bunu, bu mücadeleyi dinleyen birine ne derdiniz? Bu vizyona tutunmak mı? Bazı tavsiyeler nelerdir, çünkü zaten başardınız, tabiri caizse vaat edilmiş topraklara ulaştınız, mücadele eden insanlara ne diyorsunuz?

09:52
Çok zaman ver. Yeni arkadaşlar edinmek ve bir hobi başlatmak gibi sevdiğiniz şeyleri yapmak bir yıldan fazla sürdü. Örneğin, bir takımda antrenman yapmaya başladım ve yeni adam bile benimle antrenman yapıyor ve birlikte antrenman yaptığım yeni bir arkadaşım var. Bu yüzden sevdiğiniz şeyleri yapın ve yeni arkadaşlar edinin ve sadece meşgul olun ve sabırlı olmaya çalışın çok zaman alır. Ve bence gruptaki insanların neredeyse %80'i çok daha iyisini hak ediyor. Evet. Kırmızı bayraklara dikkat etmek ve Tinder olmak ve kullanmamak gerçekten önemli, örneğin, kullanabilirsiniz ama çok olmanız gerekiyor, ben de bilmiyorum. gerçekten dikkatli Ve

Chris Seiter 10:55
peki, biraz bundan bahsedelim. Tinder'da dikkatli olman gerektiğini söylüyorsun. Bunu bildiren nedir? O? Kelimeler,

11:05
bir sürü adam. Sadece seks istiyorlar. Yani ne isterlerse söyleyecekler. Aksini düşündürmeye çalışırlar. Yani seninle bir ilişki ya da gelecek istediklerini düşünüyorsun ama altı yaşına geldiklerinde ortadan kayboluyorlar. Bence yapmalısın. Aslında benim savaş arkadaşım. ERP'den aslında bana bunu öğretti. Aslında beni uzun süre bekletti ve daha ciddi adamlarla ilgilenmem için ve

Chris Seiter 11:42
daha yaşlı adamlar. Yani esasen savaş arkadaşı sanırım. Topluluktaki deneyiminize dönüp baktığınızda, muhtemelen bunun en etkili yönünün savaş arkadaşınızla kurduğunuz bağlantı olduğunu söylersiniz.

11:57
Evet, o benim bir arkadaşım. Şimdi, çok konuştuk, bu yüzden bana çok yardımcı oluyor.

Chris Seiter 12:05
Bu ilginç. İkiniz de yakın mısınız? Hiç şahsen tanıştınız mı?

12:11
Hayır. O İsviçre'de. Yani hayır, evet. Sanırım burası İsviçre. Yani burada değil ama Avrupa'da. Yani aynı saat dilimi. Yani bu aynı

Chris Seiter 12:23
saat dilimi. Evet, kesinlikle. Demek yeni adamla tanışıyorsun. İşler gerçekten çok iyi gidiyor. Ve karşılaştırırsak, sanırım, Oh, bir ilişkinin böyle olması gerektiği gibi geliyor.

12:38
Evet, kendimi gerçekten güvende, sakin ve mutlu hissediyorum. Cennet gibi.

Chris Seiter 12:46
Yeni çocukla ne kadar süredir birliktesiniz?

12:49
Sanırım üç hafta. Yani oldukça yeni. Ama gelecekte hep birlikte kazanmaktan bahsediyoruz.

Chris Seiter 12:56
Vay. birlikte hareket etmek. Hiç biriyle bu kadar hızlı konuştun mu?

13:03
Hayır, aslında değil.

Chris Seiter 13:07
Bunu söylediniz mi? birbirinize birbirinizi sevdiğinizi söylediniz mi?

13:12
Hayır, ama o bana aşık. Bunu bana sen söyledin?

Chris Seiter 13:15
Demek istediğim, kitabımdaki bu tür sayılar onun sana aşık olduğunu söylüyor. Birbirinizi ne sıklıkla görüyorsunuz?

13:24
Haftada üç gün gibi mi? Vay.

Chris Seiter 13:29
haftada dört ila üç, üç ila dört gün. Açıkçası, eski sevgilini aştın. Evet, bu ilginç bir şey, bence burada gerçekten bahsetmiyoruz, onları aştığınız o yere gelmenizin ne kadar sürdüğünü düşünüyorsunuz? Resmi olarak,

13:49
bir yıl ve bir ay gibi 13 puan mıydı? Evet.

Chris Seiter 13:58
Senin için gerçekten neyin işe yaradığına dair eski sevgilisini unutmak isteyen birine verebileceğin herhangi bir ipucu veya püf noktası olduğunu düşünüyor musun?

14:08
Diğer insanlarla bunun hakkında konuşuyorduk. Çünkü onun hakkında konuştuğumda, hepsi bir sürü kırmızı bayrak ve bir sürü suistimal gördü. Ve bu yüzden onun hakkında gerçekten kötü bir şekilde düşünmeme neden oldu. Bence bu önemli ve ayrıca gerçekten meşgul olmak ve yeni bir hayata başlamak.

Chris Seiter 14:33
Diğer insanlarla konuşmak hakkında söylediğin şey ilginç. Evet, çünkü bence bunda diğer insanlarla konuşmaktan daha fazlası var. Bence tarafsız insanlarla konuşuyor. Çünkü bazen, eski sevgilinden hoşlanmayan arkadaşlarınla ​​veya ailenle konuştuğunda olduğu gibi, nihayetinde bir duruma sadece bakabilen birinden gerçek bir tepki alamazsın, ama hoşlanmayan biriyle konuşurken. Oyunda herhangi bir dış görünüşe sahip değilsiniz ve durumunuza bakıp hey, bunlar gerçekten duygusal olarak suistimal eden bazı büyük kırmızı bayraklar. Yapabilir, sanırım belki öyleydi? Bir savaş arkadaşı gibi konuştuğun gerçeği miydi? Bu, Hey, bunlar kırmızı bayraklar, buna dikkat etmeli misin? Evet. O zaman senin için tıklamaya başladı mı?

15:18
Evet. Ve ondan önce onu tanıyan ailem ve arkadaşlarımla konuştum. Bu nedenle bu

Chris Seiter 15:25
İki taraf da. Oh, yani onunla daha önce tanışmamışlar mıydı?

15:28
Hayır, yeni arkadaşlarım değil. Bu yüzden çok yardımcı oldu.

Chris Seiter 15:33
Tamam, yani belli ki, bu adam gerçekten kabaydı, gerçekten duygusal olarak seni kullanarak mı? Bu durumdan bir nevi kurtuldun. Ve bence insanların anlaması gerçekten zor olan bazı kırmızı bayraklar. Öyleyse bize, belki de mazeret gösterdikleri için insanların dikkat etmesi gereken bazı kırmızı bayraklardan bahseder misiniz? Bu vizyona tutundukları için mi?

15:59
Büyük bir kırmızı bayrak, diğer insanlara karşı gerçekten kaba ve kaba olduğuydu. Örneğin, bir mağazada olsaydık ya da bahsettiği restoranda tanımadığı insanlar hakkında. Ve bana da kötü davranmaya başladı. Ve hep kendinden söz ederdi, bir kaide üzerindeydi.

Chris Seiter 16:23
Narsist tip. Evet.

16:26
Evet. Ve aslında beni dört yıl boyunca arkadaşlarından ve ailesinden sakladı. Bu yüzden

Chris Seiter 16:34
dört sene. Peki onlarla hiç tanıştın mı?

16:38
Hayır. Tamam aşkım. Evet.

meraklı george cadılar bayramı boo fest

Chris Seiter 16:42
Yapıyor musun? Aynı zamanda başka biriyle de görüşüp görüşmediğini biliyor musunuz?

16:48
Hayır, bilmiyorum. Çünkü birbirimizi pek görmüyorduk. Arası iki hafta kadar sürebilir ya da bilmiyorum. Belki, ama sanmıyorum.

Chris Seiter 17:03
Ama seninki de öyle, o yüzden diğer insanlara kaba davranıyor. Garsona kaba davranmak gibi bir şey miydi bu? Yoksa birlikte çalıştığın insanlar hakkında kötü mü konuşuyordu?

17:12
İnsanlar hakkında her zaman kötü görünüyor mu? Her zaman? Evet. Onunla televizyon bile izleyemedim ya da mağazada hiçbir şey için sıraya giremedim. Sadece her zaman insanlar hakkında kötü konuşurdu.

Chris Seiter 17:26
Vay. Başka kırmızı bayraklar var mıydı? Bu ikisi dışında?

17:32
Belki de benim kıyafetlerim ve kilom hakkında kötü hissettiğini? Ve

Chris Seiter 17:40
kulağa bir narsist gibi geliyor. Evet,

17:43
İstediğimi yapabilirdim ama istediğimi yapamazdım.

Chris Seiter 17:48
Evet. sesler. Demek istediğim, lisanslı bir terapist falan değilim. Yani klinik olarak yapamam ama kulağa kesinlikle bir narsist gibi geliyor. Çünkü bir narsist gibi, istedikleri yerde idealleştirme aşamasına geçecekler, önce sizi idealize edecekler ve sonra kendinizi süper özel hissettirecekler. Ve sonra, sizi değersizleştirmek ve sizi aşağılamak için ellerinden gelen her şeyi yaptıkları değer düşürme aşaması denen şeye sahipler. Ve bu, onun buna bağlı kalması gibi klasik bir durum gibi görünüyor. Ve bana öyle geliyor ki, kendini bu durumun dışında tutmakta zorlanmışsın. Burada.

18:24
Evet, gerçekten zordu. Aslında depresyondaydım. Ve evet, sanırım yarım yıl kadar terapiye gittim. Bu yüzden zordu.

Chris Seiter 18:36
Terapi yardımında,

18:38
Biz buna sahibiz. Şimdi. Bana en çok yardımcı olan şey yeni arkadaşlar bulmak ve başka şeyler yapmaktı. Ama gerçekten zordu çünkü sen insanlara bağlısın. Beğendiğiniz alanı neden sevdiğinizi bilmiyorum, size iyi davrandıkları zaman gerçekten tarif etmenin gerçekten zor olduğu ve aslında biraz utanç verici olduğu anlamına mı geliyorlar?

Chris Seiter 19:06
Hayır, hiç utanacağını sanmıyorum. Bence aslında, bunun hakkında bu açık, dürüst tartışmaları yaparak insanları etkilemek için yapıyorsun. Muhtemelen orada söylediğin en önemli şey, en çok işe yarayan şeyin diğer insanlara bağlanmak, etrafını başka insanlarla sarmaktı. Bunun, o insanlarla bir bağlantı kurabildiğin için mi yoksa daha çok seni sorumlu tuttukları bir sorumluluk yönüyle mi ilgili olduğunu düşünüyorsun, hatta belki sadece aynayı kaldırıp, Hey, bak ne oldu? sana yapıyor ve daha iyisini hak ettiğini fark etmeni sağlıyor.

19:40
Evet, aslında tüm arkadaşlarım bunu yapıyor çünkü örneğin bir mağazadaysam ve bana çok renkli bir tişört gösterseler, örneğin dört kilo renkli giymeme izin verilmedi. Örneğin, bunu kullanmama izin verilmediğini söyleyebilirim. Ve her zaman bunun sen, Mısır ya da başka bir şey olduğunu söylerler, bana her zaman doğruyu söylerler.

Chris Seiter 20:08
Vay canına, öyle. Yani sana o kadar sahip çıktı ki? Evet. Demek istediğim, kulağa gerçekten sert bir klasik narsist gibi geliyor. Bu yüzden bence bunu dinleyen herkesin gerçekten yaptığı şey bu, bence bundan çıkarılacak en büyük ders, bunları yapan eski bir sevgiliyle uğraşıyorsanız, onları geri almaya çalışmayın, bundan devam etmeye çalışın. Ve tünelin sonunda ışık olduğunu anlayın, tıpkı Elon'un şu anda yeni bir erkekle birlikte olduğu için temelde yaşıyor gibi. Sanki, sanırım yüksekler daha yüksek, çünkü siz, oh, bu normal bir ilişki içinde olmak gibi. Evet.

20:48
Evet, daha önce gerçekten endişeliydim ama şimdi güvendeyim. Endişeli değilim. Tek bildiğim bana cevap vereceğini ya da beni görmek istediğini. Cevaplarını beklememe gerek yok. Ve evet, artık o kadar da zor değil. nasılsın ne düşünüyorsun

Chris Seiter 21:09
kaygılı kişilikten güvenli kişiliğe geçişinizde en büyük etken oldu mu?

21:14
Bence AARP idi, videolarınıza bakmak ve grup içinde bağlanma stilleri ve okuma hakkında bilgi edinmek. yeni hobi ve yeni arkadaşlar, bence her şeyin karışımı gibiydi.

Chris Seiter 21:32
Tamam, biraz yavaş bir karışım, ileriye doğru yavaş ilerleme kaydediyorsunuz. Ama bu bile sizi oraya götürmek için bazı zorluklar gerektirdi. Çünkü hala en uzun zamandır bir geri dönüş istiyordun.

21:44
Evet. Yavaş yavaş düştü. Yarım yıl gibi onu% 100 gibi geri istedim, sonra yavaş yavaş azaldı. Yani kolay kolay ayrılmıyorsunuz. Ama bence başka erkeklerle tanışmalısın. Ve örneğin, eğitim çok yardımcı olur. Evet, güçlü hisset. Ve bu yardımcı olur.

Chris Seiter 22:11
Diğer erkeklerle tanışma tavsiyenizde Tinder yapmayın, match.com yapın.

22:18
Ancak tüm kırmızı bayraklara dikkat edin ve daha sabırlı olun.

Chris Seiter 22:24
Tüm deneyiminize dönüp baktığınızda, zamanda geriye gidip kendi kendinize konuşabilseydiniz, kendinize ne tavsiye ederdiniz?

22:32
aslında sabırlı olmak? Ve gerçekten zor olduğu için, ama daha güvendeyim. Şimdi ne zaman güçlüyüm? Ve şimdi kendimi daha çok seviyorum? Bilmiyorum. Bilmiyorum. Artık depresyonda ve endişeli değilim. Ve şimdi mutluyum. Bu yüzden gerçekten iyi bir ders olduğunu düşünüyorum. Oldu. Evet, bu bir bakıma iyi.

Chris Seiter 23:02
Evet, yani, bence bu, kişisel olarak bakmanın doğru yolu bu. Çünkü çoğu zaman insanlar bu 'oh' fikrine çok kapılırlar, tüm zamanımı bu kişiyi geri kazanmaya çalışarak harcadım ve başarısız oldum. Bunun yerine, tüm bu zamanı aldım ve öğrenmenin bu kadar zaman aldığını söylüyorsunuz. Ben bu şekilde eş seçiyorum. ben ... idim

23:22
aslında gerçekten içe dönük. Eskiden olduğum insanlarla konuşmadım, her zaman evdeydim ya da eski ERP'mle, artık herkesle konuştuğumda sosyal ve dışa dönük düşünüyorum.

Chris Seiter 23:37
röportaj yapmak

23:38
Evet. Ben. Bu yüzden gerçekten iyi bir ders olduğunu düşünüyorum. Bence. Hiç pişman değilim. Ve yapmasaydım geleceğin ne getireceğini bilmiyorum. Eğildiysem ya da evet, geleceğin onsuz olup olmadığını bilmek zor.

Chris Seiter 24:03
Evet. Demek istediğim, bence kendin için yarattığın gelecek oldukça sağlam. Size iyi davranan yeni bir partneriniz var. Şimdi kendine güveniyor musun? İşe yaramayan yeni ortak diyelim mi? Bundan sonra iyi olacağını düşünüyor musun?

12:23
Artık gerçekten güveniyorum. Tamam aşkım. Bu yüzden hiç sorun değil. Hatta size bundan bahsettim ve beni destekliyor. İnanılmaz. Bu görüşmeden önce onu aradım ve beni sakinleştirdi ve çok iyi geçeceğini söyledi. Biliyorsun, bu

Chris Seiter 24:42
konuşuyoruz, harika. Dinleyenler için son bir sözünüz var mı?

12:53
Daha önce söylediğim şeyler Sabırlı olun ve programı gerçekten satın alın çünkü Facebook'ta ARP grubuna ihtiyacınız var. Bu gerçekten iyi. Ve bir arkadaşa ihtiyacın var. O sensin, buna gerçekten ihtiyacın var. Bence ürününüzle ilgili en iyi şey bu. Evet. Evet.

Chris Seiter 25:17
Topluluk yönü, hesap verebilirlik yönü, ama savaş, dostum, bilirsin, hala ömür boyu arkadaş olan insanlar var çünkü onlar o savaş arkadaşı programında ortak oldular ve öyle görünüyor ki, seni doğru kişiyle eşleştirmişiz gibi görünüyor doğru kişiyle

25:32
Evet, ben de öyle düşünüyorum. Bu yüzden herkesin ürününüzü alması gerektiğini düşünüyorum. Oh, teşekkürler.

Chris Seiter 25:38
Söz veriyorum çocuklar. Bunu ona hiç ödemiyorum.

25:45
Kulaklık gerçekten çok iyi ve okuması eğlenceli. İnsanlar her zaman VIP erişiminden bahsetmeseler de bahsettikleri şeyler çok iyi, yeni arkadaşlar, değil mi? Diğer konularda yardım alabilirsiniz. Evet,

Chris Seiter 26:03
bu, bunun doğru olduğu anlamına gelir. Gelip bunu yaptığın için çok teşekkür etmek istedim, Alan.

26:09
Teşekkür ederim. Aslında eğlenceliydi.