Başarı Hikayesi: Bir Kadın Engellendikten Sonra Eski Sevgilisini Nasıl Geri Aldı?
Birkaç gün önce, benim bir parçası olan Jo ile röportaj yapmaktan zevk aldım.
Dediğim gibi. Gerçek hayattaki başarı öyküleriyle oturduğum ve onlara eski sevgililerini geri almakta başarılı olmak için tam olarak ne yaptıklarını sorduğum, site genelinde / ürün çapında bu devasa röportaj serisini yürütüyordum.
Şimdiye kadar pek çok ilginç şey öğrendik.
- Her biri bir şekilde temas kurmadan kullandı
- Herkes büyük ölçüde planımıza bağlı kalıyor gibi görünüyor, ancak gerektiğinde adapte olmaktan korkmuyor
- Şimdiye kadar herkes, eski sevgililerini geri istemedikleri bir yere duygusal olarak geldiklerinden bahsetti.
Ancak Jo’nun özel başarı öyküsü, birkaç nedenden dolayı büyüleyiciydi.
Birincisi, eski sevgilisi onu engellemişti, bu yüzden bu her zaman acil bir dikkat faktörüdür ama beni gerçekten etkileyen şey paradigmayı nasıl tamamen değiştirdi ki, onu geri aldığında kelimenin tam anlamıyla şöyle diyordu:
Vay canına, çok farklı görünüyorsun. Tamamen değişmişsin '
Bu yüzden, daha fazla uzatmadan sizi Jo ile tanıştırmak istiyorum!
Jo bloke edildikten sonra eski sevgilisini nasıl geri aldı?
Chris:
Tamam, bugün büyük bir sürprizimiz var. Özel Facebook destek grubundaki başarı öykülerimizden biri olan Jo ile konuşacağız ve programımızı satın aldı. Eski sevgilisini başarılı bir şekilde geri kazanmak için ne yaptığına dair ona pek çok soru soracağız. Ama kendimizi tanıtalım. Bize biraz kendinden bahset, Jo.
Zaten:
Merhaba Chris. Ben Avustralya'nın Sidney şehrindenim. Ve evet, 26 yaşındayım. Benim hakkımda ne bilmek istedin?
Chris:
Oh, peki, basitçe bana sadece seninle ve eski sevgilinle ilgili geçmişten biraz bahset. Siz nasıl ...
Zaten:
Tamam.
Chris:
Ayrılığa ne sebep oldu ve oradan gidebilirdik.
Zaten:
Tamam, evet. Şimdi yine erkek arkadaşım olan eski sevgilimle, aslında aile arkadaşıyız. Onu doğduğumdan beri tanıyorum. Babam ve babası, Filipinler'de lisedeyken en iyi arkadaşlardı. Bir buçuk yıldır birlikteydik ve çok zehirli olduğum için ayrıldık. Güvensizdim, ilişkimizde çok fazla geçmişe takılı kaldım ve sanırım bundan bıktı ve gitti. İyi bir adamdı, her şeyi kabul etti. Pek bir şey söylemedi. Sanırım ben… Yani benden ayrılmadan bir gün önce bir partideydi ve sonra beni davet etmediği için üzüldüm ve ben psikopat oldum. Ve sonra-
Chris:
Öyleyse, bekle.
Zaten:
… Ertesi gün benden ayrıldı.
Chris:
Tut. Tamam. Tamam. Psikopat mı? Gözlerinde ne tür psikopat davranışlar yaptın?
Zaten:
Gecesini mahvettim. Arkadaşlarıyla geçirdiği gecenin tadını çıkarmasına izin vermek yerine benimle tartışıyordu. Sadece beni kendisiyle davet etmediği için üzüldüm ... Arkadaşlarıyla yaptığı konuşmaya gitmek için. Ve sonra sen gibisin… Ve sonra en küçük sorunu en büyük soruna çevirdim, sonra ertesi gün benden ayrıldı. 'Bundan bıktım' gibiydi.
Chris:
Yani temelde kavga başlatmak için kavga başlatmış gibisin çünkü gerçekten üzüldün ...
Zaten:
Hemen hemen.
Chris:
... seni partiye davet etmedi. Senden tam olarak nasıl ayrılıyor? Bunu şahsen mi yapıyor? Sana mesaj atıyor mu? Bunu telefonla mı yapıyor?
Zaten:
Oh hayır. Bizzat yaptık. Bana benziyordu, 'Hey, gelebilir misin?' Ertesi gün bana, “İşe gitmeden önce gelebilir misin lütfen? Yoksa işi bitirdikten sonra mı? ' Ben de işe gittim ve sonra birkaç kitap ve tuvalet malzemeleri gibi birkaç eşyalarımı evinde tuttu. 'Oh, bitirdim. Bunu al, seni bir daha görmek istemiyorum. ' Ve ben [çapraz konuşma 00:03:03] idim.
Chris:
O toplantıya giderken, ne olacağı hakkında bir fikriniz var mıydı? Bunun normal bir buluşma olduğunu mu düşündün?
Zaten:
Hayır, aslında önceki gece hakkında konuşacağımızı sanıyordum. Çünkü bir gece önce arkadaşlarıyla takılırken, biz telefonla görüşmeden ve telefonu kapatmadan önce bana, 'Lütfen, seni sevdiğimi ve lütfen bana güvendiğimi unutma' dedi. İyi bitti.
Chris:
Tamam. Yani şeyi yamaladın, kavga ettin, ama hala davranıştan çok rahatsız olduğu belliydi.
Zaten:
Evet. Sanırım o gece eve geldiğinde çok düşünüyordu çünkü onu hemen hemen Instagram'da internette gördüm. Sanki… Onu sabahın 3:00 gibi görmüştüm. Bu yüzden oraya gittiğimde, onu kırdı ve utanç vericiydi. Yalvarıyordum ve babası evindeydi. Ve çünkü sana söylediğim gibi, babam ve babam-
Chris:
Aile dostları.
Zaten:
... yakınız ve biz aile arkadaşıyız, eski sevgilime sakinleşip konuşmamızı söylüyordu. Ama o zaman-
Chris:
Bu ne kadar büyüleyici bir dinamik, çünkü ben-
Zaten:
Biliyorum.
Chris:
Sanırım bu onu geri almanıza yardımcı oldu çünkü her zamanki gibi ...
Zaten:
O yaptı.
Chris:
… Etki alanı hakkında konuşun. Öyle görünüyor ki-
Zaten:
Evet. Onlar [çapraz konuşma 00:04:40].
Chris:
Gerçek şu ki [çapraz konuşma 00:04:40]. Sağ. Yani senden ayrılıyor ve hemen tavsiye için interneti mi araştırıyorsun? Ya da birkaç gün ona yalvarmaya devam etmenin klasik hatalarını yapıp, onu size geri getirmenin bir yolunu bulmaya mı çalışıyorsunuz?
Zaten:
O gün benden ayrıldı, evinde yarım saat kadar yalvardım. Sonra babası sakinleşip ona rahat etmemi söyledi. Ben de üç gün verdim. Sanırım programını buldum… Evet, o gün de. YouTube'da videolar gördüm, ancak programınızı üç buçuk haftaya kadar satın almadım.
Chris:
Tamam, yani ilk buldun-
Zaten:
... ayrılığın.
Chris:
… Ben YouTube aracılığıyla. Yayınladığım YouTube videolarını gördünüz ve 'Tamam, ortamı beğendim' dediniz. Ancak, “Ekstra yardıma ihtiyacım var. Birinin bana yardım etmesi gerekiyor. ' Ve bu, tetiği çektiğinizde programı satın alırsınız. Programı tamamladın mı? Yoksa Facebook grubuna girip kendi başınıza kanatlandırdığınız durumlardan biri mi?
Zaten:
Oh hayır. Hayır. Programa T'ye bağlı kalmaya çalışıyordum.
Chris:
Tamam. Açıkçası, onu geri alacaksınız. Ama benim ilgilendiğim şey programı takip ettiyseniz o kadar da değil, programdan ne kadar sapmışsanız onu görmek istiyorum. Öyleyse baştan sona götür beni. Onu geri almana yardım etmek için kafanda ne yaptın?
Zaten:
Tamam. Çünkü benden neden ayrıldığını, zehirli ve güvensiz olduğumu ve yada yada. Ve aslında ... Benim sahip olduğumu görebiliyordu ... Sanırım öfke sorunlarım olduğunu söyleyebilirsin.
Chris:
Benim için ilginç olan şey, senin konumunda olsaydım da üzüleceğimi hissediyorum. Ama aynı zamanda neden üzüldüğünü de anlayabiliyorum, belki sadece arkadaşlarıyla eğlenmek istemiştir. Ama sanki sinirlenmenin daha çok 'Tamam, o bu ortamda. Belki orada ona asılan başka kızlar vardır. Bunun olmasını istemiyorum. Aldatılmak istemiyorum. ' Böyle devam eden bir güvensizlik var mıydı? Oldu-
Zaten:
Oh hayır. Hayır. Hayır. Bunun sebebi biziz… Yani takıldığı insanlarla, ben hepsiyle tanıştım. Hepsi onun çalışma arkadaşları. Sanırım sadece bize alıştığım için üzüldüm… Bir buçuk yıldır birlikteyiz. Birbirimize çok alıştık ve her gün görüşüyorduk. Sanırım sadece… Ve sanırım hep birlikteydik. Sanırım arkadaşlarıyla takılacağını bana söylemediği için Instagram'da gördüm. Sonra 'Tamam, beni davet etmedin. Ne oluyor be?'
Chris:
Tamam. Tamam. Anladım. Yani neredeyse normdan kopmak gibi. 'Neden sen-
Zaten:
Evet, hemen hemen.
Chris:
... beni hep davet ediyorsun, neden şimdi davet etmiyorsun? ' Ve belki de bir sorun varmış gibi hissediyorsun ve patlıyor. Yani programa girdiniz, sonra ne yapacaksınız?
Zaten:
Tamam, programa girmeden biraz önce ne yaptığımı size anlatacağım. Teyzemle konuştum, çok yakınız. Ona tüm durumumu ve her şeyi anlattım, sanırım sadece öfkem için danışmanlık almamı tavsiye etti. Çünkü yeni aldım ... Çünkü ailem boşandı, bu yüzden sanırım biraz ... Çok etkilendim, ama farkında değildim. Ve babamın bir şablonu var, bu yüzden ben… Ve ben babamla yaşıyorum, bu yüzden sanırım bu beni etkiledi ve sonra hayatımdaki diğer insanları etkiliyor. Bu yüzden 1 Haziran'da ayrıldık ama programı 26 Haziran'a kadar başlatmadım. Çünkü o zamanlar arasında eski sevgilime onu neyin ertelediği hakkında mesaj atıyordum. Yani ben temas kurmadan önce sosyal medyada hala arkadaştık. 25 Haziranda, sarhoş mesaj attım. Sonra komployu kaybettiğimi düşündü ve beni engelledi. Beni Facebook Messenger'da engelledi, Instagram'da beni takip etmeyi bıraktı, Snapchat'ta beni arkadaşlıktan çıkardı. Fakat-
Chris:
Seni tamamen engelledi. Yani telefonda engellendin mi?
Zaten:
Hayır, değildim. Telefon mesajında engellenmedim, WhatsApp'ta engellenmedim. Facebook'ta engellenmiştim ama Instagram ve Snapchat'ta beni engellemedi. Ben de biraz dedim ki, 'Tamam, [duyulmuyor 00:09:44] nedir?' Yani bu 25 Haziran'dı. 26 Haziran'da temas kurmadan başladım ve sonra… Evet.
Chris:
Temassız süreniz nasıl geçti? Oldukça zarar görmeden atlattın mı? Yoksa umursamaz günleri atlatmak için bir savaş mıydı?
Zaten:
İlk 20 gün iyi mücadele ettim. Her gece ağlıyordum. Bu yüzden size maddi olarak durumum hakkında da biraz bilgi vereceğim çünkü eski sevgilim, yığınla birikimi var ve birlikte bir ev satın alma hedeflerimiz vardı. Ve çok fazla borcum var. 6.000 Avustralya doları gibi kredi kartı borcum vardı, değil mi?
Chris:
Tamam.
Zaten:
Ona göre… Tamam, hoşlanmadığım şey buydu. Ona göre bu… O büyük bir sorun buldu ama asıl mesele şu ki, ondan asla yardım ya da kredi kartımın ödemesini yapacak bir şey istemedim. Sanırım bunu birlikte bir ev satın almanın önünde bir engel olarak gördü. Ama mesele şu ki, bizler üzerinde çalışılıyor, bu yüzden bu, dört yıl gibi bir süre daha hedef değil. Bu yüzden NC sırasında, ilk 20 günde kendim için hiçbir şey yapmadığım için mücadele ettiğimi düşünüyorum. Sadece kredi kartımı ödemeye odaklandığım için, bu yüzden gerçekten o kadar fazla yapmadım. Tuhaftı çünkü birçok insanı kestim. Sanırım sürekli iletişim halinde olduğum tek kişi en iyi arkadaşımdı ve her zaman kardeşimle birlikteydim. Ailem, kardeşimle aileme yakınlaştım. Çünkü o ve kız arkadaşı, benden bir hafta sonra ayrıldılar-
Chris:
Vay.
Zaten:
… Ve eski sevgilim. Sonra kardeşime ERP'ye katılmasını söyledim. Bu yüzden erkek kardeşim ERP'ye katıldı ve hemen hemen birlikte bunu atlattık.
Chris:
Vay.
Zaten:
Yani o benim en önemli kaynağım. Ve komik hikaye, iki hafta önce bir araya geldiler.
Chris:
Bu oldukça harika.
Zaten:
Bu ERP'dir. Evet. Ama buna pek bağlı kalmadı, sanırım sadece üç hafta boyunca temas kurmadı. Her neyse, daha fazlası ...
Chris:
Oh, sorun değil. Sorun yok.
Zaten:
Evet. Yani benimle, evet, kredi kartıma odaklanıyorum. Aslında 6.000 $ 'lık kredi kartımı ödedim, dağıldıktan altı hafta sonra ödedim.
Chris:
Tamam. Bana temas kurmama kuralı gibi geliyor… Kutsal üçlü sağlık, servet ilişkileri hakkında konuştuğumu sık sık duyacaksınız.
Zaten:
Evet.
Chris:
Bana büyük bir şey gibi geliyor.
Zaten:
Evet, programı duydum.
Chris:
… Odaklandığınız servet yönü, 'Bu kredi kartı borcundan kurtulmam gerekiyor' gibi. Yani temassız geçen süre boyunca her şeyi ödedin.
Zaten:
Emin değil. Aslında… Yılın başında 12.000 $ [crosstalk 00:12:56] ile başladım ve sonra yarısına ulaştım. Sonra-
Chris:
Tamam. Yine de oldukça iyi.
Zaten:
Avustralya… Evet. Ve Avustralya'da vergi iade zamanı Temmuz, bu yüzden ödememe büyük ölçüde yardımcı oldu. Sonra kredi kartımı ödedikten sonra çok daha iyi oldum. Direk dansına kaydoldum, hava yogasına kaydoldum ve daha çok spor salonuna gittim. Ve kardeşimle daha çok zaman geçirdim, her hafta sonu parkta masa tenisi falan oynardık. Böylece ondan sonra iyileşmeye başladım. Daha az ağlıyordum, kendimi meşgul tuttum.
Chris:
Yani, hiç temas kurmadığınız döneminizin herhangi bir noktasında duygusal olarak bu noktaya 'Artık onu geri isteyip istemediğimi bilmiyorum' gibi geldiğinizi söyleyebilir misiniz? Yoksa kartlarda bile yok muydu? Hemen hemen 'Hayır, onu geri almak istiyorum' gibiydin.
Zaten:
Hayýr. Onu geri istemediđim pek çok kez oldu. Sadece düşündüğüm için ... düşündüm çünkü insanlar ... Yani siz, ERP ve diğer herkes bana değerimi bilmem gerektiğini hatırlatıp durdu. Ve yaptım ve onu geri istemediğim zamanlarda kendi kendime düşünmeye devam ettim, tıpkı 'Kalın ve ince bir arada olmamız gerekiyordu ve beni hayal kırıklığına uğrattı.' Dedim.
Chris:
Böylece sana 'Tamam, o bunda benim olduğu kadar değil.' Ve sen duygusal olarak bu temassız dönem boyunca bir noktada 'Onu artık geri isteyip istemediğimi bilmiyorum' gibi düşünüyorsun.
Zaten:
Evet. Ben de çok yapışkandım, bu yüzden öyle düşünüyorum [duyulmuyor 00:14:58].
Chris:
Tamam. Öyleyse, ne kadar uzun bir süre iletişim kurmayı planlıyordunuz?
Zaten:
Planlıyordum… Değerlendirmeden önce sadece 30 gün yapacağımı sanıyordum. Ama sonra değerlendirmeyi yaptığımda 45 gün yapmak zorunda kaldım. Evet, plan 45 gün boyunca devam etmekti. [çapraz konuşma 00:15:20].
Chris:
Tamam. Peki ne olur? Zaten biraz spoiler uyarısı biliyorum, çünkü Facebook grubunda bu kadar büyük yazı yazmıştı. Öyleyse, temas kurmadan ne kadar dayanabildin?
Zaten:
41 gün.
Chris:
Tamam, bu hala oldukça fazla. Öyleyse erken temas kurmamanıza neden olan şey nedir?
Zaten:
Sana başladığımı nasıl söylediğimi bildiğin için… Bir danışmanla görüşmeye başladığımı söylemiş miydim?
Chris:
Evet. Danışmana gittiğini söyledin.
Zaten:
Evet, hala gidiyorum. Hala üç haftada bir gidiyorum. Ben de danışmanıma şöyle diyordum… Ona duygusal olarak nasıl olduğumu söylüyordum, daha iyi oluyordum. Ama bunun nedeni eski sevgilimin benimle 30. ve 32. günde iletişime geçmesiydi.
Chris:
Tamam, bu ilginç bir ...
Zaten:
Evet.
Chris:
İlginç bir bilgi parçasıdır. Peki o günlerde sizinle iletişime geçtiğinde ne diyor?
Zaten:
Komik çünkü ilk teması mesaj değil, telefon görüşmesiydi. Ve ben-
Chris:
Tamam. Böylece atladı [çapraz konuşma 00:16:24]. Doğrudan telefon görüşmesine gitti.
Zaten:
O yaptı.
Chris:
Sesli mesaj bıraktı mı?
Zaten:
Hayýr. Yani beni aradý, Cumartesi 22.00 idi. Ben de 'Ne oluyor?' Dedim. Annem ve erkek kardeşimle Netflix izliyordum ve telefonum vardı ve 'Anne, beni arıyor' dedim. Ve 'Cevap verme' gibiydi. Bu yüzden cevap vermedim.
Chris:
Tamam. [çapraz konuşma 00:16:48] 32. 32. gün dedin ki ...
Zaten:
Bana mesaj attı.
Chris:
Peki sana ne yazıyor?
Zaten:
'Hey, nasılsın?' Ben de aynen-
Chris:
Yani, asgari düzeyde.
Zaten:
Bundan daha fazlasına ihtiyacım var. Evet, 'Bundan daha fazlasına ihtiyacım var' dedim. Oh, ben de söylemedim ama şu sıralar… Ayrıldığımdan beri tüm sosyal medyadan çıktım. Sahip olduğum tek sosyal medya-
Chris:
İlginç.
Zaten:
… ERP için Facebook'du, işte bu.
Chris:
Tamam. Ama gönderi paylaşmadın-
Zaten:
Bu kadar.
Chris:
... sosyal medyadaki herhangi bir şey, az önce gittin-
Zaten:
Değil.
Chris:
… sessiz. İlginç.
Zaten:
Aslında tüm uygulamaları sildim. Instagram, Snapchat, her şeyi sildim. Uygulamaları yeni sildim.
Chris:
Sadece kendini kışkırtma. Bu, gönderdiği şey hakkında takıntılı olmanızı engellemek için sizin açınızdan bir idari karar mıydı?
Zaten:
Evet, sanırım öyle. Çünkü ben de ... Tuhaftı çünkü ayrılık sırasında bu uygulamaları her açtığımda, kalbim çarpıyordu.
Chris:
Gerçekten mi?
Zaten:
Sanırım gördüklerim hakkında çok endişelendim. Hayır, ayrıca sanırım ayrılığın ilk haftasında onun Instagram'ına bakıyordum. Çok fazla gönderi yapıyordu. Hikayelerini paylaşıyor. Çok fazla gönderi yapardı, günde 10 haber falan yazardı. Ve daha önce, neredeyse hiç yayınlamadı.
Chris:
Aşırı. Bu çok aşırı.
Zaten:
Biliyorum. Ve sonra videolarınızdan birini izledim, neden bu kadar çok paylaşım yapıyorlar? Ve boşluğu doldurmakla ilgiliydi ve bunu görebiliyordum. Sanırım bana iyi olduğunu göstermek istedi. Ama sonra evet, indim. Ben de 'Bu çok acıtıyor' dedim. Ben de indim. Facebook'ta olmak bile beni tedirgin etti. Haber kaynağımı kaydırmazdım, sadece arama çubuğuna 'ERP' yazıp yeni gönderilere bakardım.
Chris:
Gruba gidin. Tamam.
Zaten:
… ya da her neyse. Evet işte bu.
Chris:
Grubun güvenli alanında kalın.
Zaten:
Evet.
Chris:
Anladım.
Zaten:
Evet, bu o.
Chris:
Bu oldukça komik. Tamam, zorunlu olarak 'Hey, nasılsın?' Ve sonunda ona 10 gün sonra cevap veriyorsun.
Zaten:
Evet.
Chris:
Nasıl cevap veriyorsun Ve teması koparmama kararının arkasında ne var? Verildi, 41 gün oldu, yani neredeyse sonuna kadar başardın. Ama onu kırma kararının arkasında ne var? Ve ne ile cevap veriyorsun?
Zaten:
Tamam. Onun benimle temasa geçmesi beni deli ediyordu. Düşünüyordum da, kardeşim ve savaş arkadaşım 'Neden? Neden benimle iletişime geçtiğini merak ediyorum? ' Böylece 41. gün bir danışma toplantısı yaptım, bu yüzden danışmanıma ERP'den ve temassız kuralı anlatıyordum. Ve bütüne katılıyordu… Bunun nedenleriyle, iki taraftan da duyguları yatıştırmak ve hemen hemen iyileşmek ve kendini yeniden bulmak. Ama sonra ona eski sevgilimin benimle temasa geçtiğini söylediğimde, o… Çünkü ona 'Ah, beni deli ediyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Neden benimle iletişime geçiyor? Beni telefon ve mesaj dışında hemen hemen her yerde engelledi. ' Aslında beni telefonda engellediğini sanıyordum ama sonra beni arayıp mesaj atarak bunu doğruladı. Her neyse, bu yüzden danışmanım bana dedi ki, 'İnsanlar, özellikle erkekler sebepsiz yere ulaşmıyor.' Ve sonra da bağlantımı koparmama neden olan buydu.
Chris:
Tamam, yani danışman temelde diyor ki, 'Hayır, yapmalısın ...' Peki ne kullanıyorsun? Ya da ona ne diyorsun? Onu aradın mı? Yoksa ona bir metin mesajı mı gönderiyorsun? Ya da planın nedir?
Zaten:
Bir kısa mesaj gönderdim, ama bu normal bir ERP mesajı gibiydi. Zaten bir planım vardı, kanca-
Chris:
Merak meselesi.
Zaten:
… Soru.
Chris:
Kanca şey.
Zaten:
Evet. Ben yapmadım.
Chris:
Tamam. Hayýr. Hayýr. Hayýr. Bu iyi. Bu iyi. Öyleyse neydi o… Çünkü bana göre, bu oltaya benziyor, gerçekten ihtiyacın yok çünkü teması o başlattı. Peki karşılık olarak ne dedin? İlk sorusuna 10 gün sonra mı cevap verdin? Yoksa yeni bir ileti dizisi mi yoksa yeni bir sohbet mi başlattı?
Zaten:
O sadece 'Hey, nasılsın?' Dedi. O yüzden ben de oldukça… Sadece “Hey, sana cevap vermediğim için üzgünüm. İyileşmek için biraz daha zamana ihtiyacım vardı ve eğer konuşmaya hazırsan şimdi konuşmaya hazırım. Yetişmek ister misin? '
Chris:
Vay. Tamam.
Zaten:
Evet. Hemen hemen.
Chris:
Doğrudan ona gittin. İlginç. Tamam. Yani temelde siz… İlginç bir şey yaptınız, bu garip sessizliği etiketlediniz. Çünkü o metin mesajını 32. günde gönderiyor ve siz 41. günde ona cevap veriyorsunuz. Yani bu neredeyse anlamına geliyor… bir haftadan biraz fazla zaman geçti ve belli ki bu kısa mesajı yanıtlarsanız soracağı bir numaralı soru olacak 'Peki, hangi cehennemdeydin?' gibi Ama temelde 'Hey, üzgünüm, yanıt vermem çok uzun sürdü. Hadi yetişelim. ' Şimdi, genellikle bu şekilde öldürmeye doğru gitmeyi tavsiye etmiyoruz. Genellikle denersiniz-
Zaten:
Evet biliyorum.
Chris:
…. biraz uyum sağlayın. Ama sizin için işe yaramış görünüyor. Peki bu onu biraz korkutuyor mu? Yoksa sizi şahsen görmek için bu fırsatı değerlendiriyor mu?
Zaten:
Peki, ondan sonra… Tamam, öyleyse sana bunu neden gönderdiğime dair düşüncelerimi vereceğim, çünkü danışmanımın bana benzediğini hissettim, 'Ah, ilişkiyi gerçekten onarmak istiyorsan samimi olmalısın onunla.' Ben de öyle yaptım. Ve komik olan şey, 10 dakika içinde cevap verdi ve çok olumluydu. 'Evet-
Chris:
Yani temasın olmaması onu gerçekten etkiledi.
Zaten:
O yaptı. O yaptı. Bak sana ne diyebilirim… Sanırım buluştuğumuzda olacaklara gidecektik. Hemen hemen 'Oh, hey, sorun değil' dedi. Düşünmeye çalışıyorum çünkü mesajı yukarı kaydıramıyorum, ama o hemen hemen, 'Oh hey, sorun değil. Şu anda okulla meşgulüm ve değerlendirme zamanı, üç hafta içinde yetişebilir miyiz? ' Ben ...
Chris:
Vay.
Zaten:
'Evet.' Ve sonra 'İş ve her şey nasıl?' Ve sonra cevap verdim. Ona dedim ki, 'Evet, sorun değil. Okulla meşgul olduğunu biliyorum. Değerlendirmeden kurtulduğunuzda sorun yok. ' Ve sonra bana 'Nasıl çalışıyor ve her şey nasıl?' Diye sorduğunda Direkt içeri girdim çünkü kredi kartımın onu rahatsız ettiğini biliyorum. Ona benziyordum, 'Oh evet, iyiyim. Çalışmak güzel. Kredi kartımı üç hafta önce ödedim. ' Ve sonra değerlendirmeleri olduğu için üç gün sonrasına kadar cevap vermedi. Ama evet, cevap vermeyince endişelendim. Bunun onu düşündürdüğünü sanıyordum çünkü sanırım yanlış olduğunu kanıtladım. Orada sonsuza dek söyleyeceğimi sanıyordu. Sonra bana üç gün sonra o kısa mesajı yanıtladı, Pazar günüydü ve çok heyecanlandım. Çünkü kısa mesajı… O gün verdiği ilk mesaj çok uzundu. Şundan bahsediyordu… “Ah, geç cevap verdiğim için özür dilerim. Yoğun bir hafta geçirdim. ' Ve komikti çünkü film ve televizyon okuyor.
Zaten:
Yani bana değerlendirmesinden bahsediyordu ve bana tez cümlesini ve her şeyi veriyordu ve ben de tıpkı… Kardeşime gösterdim, dedim ki, “Bu çok çaba gerektiriyor. Ve bu [çapraz konuşma 00:25:02]. ' öyleydi… Evet. Çok kelimeydi, 'Vay be, beni gerçekten kaybetti' dedim. Sonra heyecanlandım ve heyecanlandığımı göstermemeye çalıştım, bu yüzden iki saat sonra cevap verdim.
Chris:
Tamam, yani sende biraz ...
Zaten:
Ve sonra… Evet.
Chris:
… Biraz kontrol. Vay.
Zaten:
Evet. Bu yüzden iki saat sonra cevap verdim ve sonra bana karşılık vermeye çalıştı. Cevap verdi… Yani bütün gün mesaj atıyorduk. Bana cevap veriyordu. Bundan bir saat sonra bana cevap verdi. Böylece sonraki beş metin, her birimizden bir saatlik boşluk vardı. Ve sonra akşam 18:00 gibi vurduğunda, başvurması 10 dakika sürüyordu.
Chris:
Tamam, yani aynen ...
Zaten:
Ve yarım saat sürerim.
Chris:
Bir çeşit-
Zaten:
Güzel bir gündü.
Chris:
Normale dönmüş gibiydi. Yavaşça geri dönüyorsun
Zaten:
Bir çeşit, evet.
Chris:
... mesajlaşma rutinine. bu yüzden merak ediyorum. Bu yüzden, 'Seni üç hafta göremiyorum' dedi. [Crosstalk 00:26:02] öncesinde mi buluştunuz?
Zaten:
Buluştuk… Yani üç hafta deyince, beş gün sonra buluşmayı bitirdik.
Chris:
Tamam, yani temelde onun tarafından BS oldu. Esasen havalı oynamaya çalışıyordu.
Zaten:
Evet. Artık kendimi iyi hissetmeye başladığım için, sosyal medya hesabıma tekrar göndermeye başladım. Ve sonra nasıl direk dansına başladım biliyorsun, kısa bir video gibi yayınladım ve o bunu gördü.
Chris:
Tamam, bu şekilde seni dışarı çıkarmak istiyor. Bu komik.
Zaten:
Sanırım onu gerçekten şok eden kredi kartıydı.
Chris:
Sanırım bu sadece bir kredi kartı değildi, sanırım öyleydi ve yukarıdakilerin tümü, bu ...
Zaten:
Herşey.
Chris:
Birbiriyle uyuşan ve mükemmel kokteyli yaratan tüm bu şeyler. Yani esasen onunla beş gün konuştun ve o 'Hey' dedi. Peki pazarlığı kim yapıyor? 'Hey, seni görmem gerek' mi diyor?
Zaten:
Bana benziyordu… Oh, sana söyleyeceğim, sana söylemeyi unuttum. Eski ilişkimizdeyken hobilerim yokmuş gibi hissettim. Hiç hobim yoktu çünkü her zaman birlikteydik. Ve o benim bütün dünyamdı. Ama sonra ayrıldığımızda üç hobiye sahip oldum. Ve şimdi hala yapıyorum, bu iyi.
Chris:
Evet bu iyi.
Zaten:
Ben de UG olmaya devam ediyorum.
Chris:
Tamam. Bu iyi.
Zaten:
Direk dansı videomu gördükten sonra bana mesaj attı. 'Oh, hey, özgür müsün? Bugün işim yok. Okulu yeni bitirdim. ' Ve sonra 'Vay canına, tamam' dedim.
Chris:
Vay. Bu yüzden direk dansı videosunu görüyor ve bu anlık bir tepki gibi.
Zaten:
Evet.
Chris:
Tamam. Vay.
Zaten:
Ama aslında, o zaman… Yani bunu söyledi. 'Hey, boş musun? Bugün işim yok. Okulu yeni bitirdim. ' Bana, dediğim gibi film ve televizyon yaptığı için projelerini bana göstermek istediğini söyledi.
Chris:
Evet. Demek istediğim, ses çıkarmalısın-
Zaten:
Bilmiyorum [çapraz konuşma 00:28:04].
Chris:
Evet, bana öyle geliyor ki, direk dansı videosundan çok kızıyor ve rahatsız oluyor ve 'Ah, onu şimdi görmeliyim, ama bununla ilgili olmayacakmış gibi konuşmam gerekiyor.' O yüzden, 'Gelip değerlendirmeme bakın' dedi. Yani belli ki gidiyorsun, değil mi?
Zaten:
Evet.
Chris:
Gidip onu görüyorsunuz ve bu etkileşim nasıl çalışıyor?
Zaten:
Tamam. Aslında, çünkü ben çok… Tekrar buluşmadan önce kendime kitap kurdu demek isterdim. Bu yüzden, yardıma ihtiyacı olduğu için onu görebilir miyim diye sorduğunda, sadece biraz tavsiye istedi çünkü denemelerde pek güçlü değil. Ben de ona 'İstersen sana ipuçları verebilirim' dedim. Ve o, 'Oh, senin hakkında her zaman hayranlık duyduğum şey buydu. Akademik olarak çok iyisin. ' falan, falan, falan. Her neyse, buluşma çok gergindim. Babamla yaşadığım için, babama onun bilmesini istemediğim için erkek kardeşimle takılacağımı söyledim. Başkasının bilmesini istemedim. Neyse, oraya gittim. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım, ama sadece onun evindeydi, bu yüzden aşırı giyinmek değildi.
Zaten:
Ama beni gerçekten şaşırtan şey, kendimi şaşırtmış olmamdı çünkü onu çok geri istemeyi bekliyordum ve duygularımın onun için çok güçlü olmasını bekliyordum. Ama onu gördüğümde, beklediğim kadar güçlü hissetmedim. Yani bence-
Chris:
Oh, bu harika. Bunu söylemen gerçekten ilginç. Hayır. Hayır. Bunda gerçekten ilginç olan şey, bu röportajları yaptığımdan beri, eski sevgililerini geri alan insanlar da aynı şekilde hissediyorlar. Ve bence, temas olmadan zamanlarını nasıl kullandıklarıyla ilgili.
Zaten:
Evet öyleydi. Bence-
Chris:
Ve sanki-
Zaten:
Evet. Üzgünüm, devam edin. Hayýr. Hayýr. Hayýr. Tamam, o halde sadece bunu söyleyeceđim. Sanırım kaçırdığım şirket buydu. Sanırım bunu kitaplarından birinde de söyledin, çünkü sanırım her şeyi senden satın aldım. Özlediğim şirketti, o değil. Ben de onu gördüğümde bunu gördüm.
Chris:
[çapraz konuşma 00:30:27] bu rutine çok alıştınız. Ve sonra bir gün [çapraz konuşma 00:30:31] uzakta.
Zaten:
Evet. Sonra tek başıma olmaya alıştım ve sonra onu tekrar görüyorum.
Chris:
Demek onu yine gördün tabii ki. Ve oraya vardığında, 'Vay canına. Bu kişiyi hala seviyorum ama dizlerimin zayıflamasını ve bayılmamı ya da buna benzer bir şey bekliyordum. Ama bu hiç olmadı. '
Zaten:
Evet. Haklısın, olmadı.
Chris:
Yani neredeyse kendinizi şaşırtıyorsunuz. Şimdi sen oraya-
Zaten:
Evet, gerçekten şok oldum ve sonra söylediği başka bir şey… Sonra beni rahatsız eden başka bir şey söyledi. Bir an için gibiydim, onu geri istemedim. Ama her neyse, sana ne olduğunu anlatayım.
Chris:
Evet, bir dakikalığına.
Zaten:
Evet. Tamam. Oraya gittiğimde annesi beni görünce ağladı. 'Seni çok özledim' gibiydi. 'Kutsal bok' gibiydim. Ağladı, ben 'Vay be' gibiydim.
Chris:
Bu yüzden bazen üzerinizde o etki alanına sahip olmanıza yardımcı olur.
Zaten:
Evet öyle. Ve sonra babasının kestirdiğini düşünüyorum, ama o sırada ailesi evdeydi. Bu öğleden sonra saat üç gibiydi. Babası kestiriyordu. Ve sonra tam eski sevgilimin odasındaydım. Aslında bana değerlendirmesini gösterdi, bana iki video gösterdi. Bana bunu gösterdi. Ve sonra tam yürüyüşe çıkacağımız gibi babası uyandı ve babası da bana sarıldı ve bana “Seni çok özledim” gibiydi. 'Vay be' gibiydim. 'Aman tanrım, onlar gerçekten benim etki alanımdalar' dedim. Neyse, videolarınızda ve ERP programında ilk tanıştığınızda ayrılıktan bahsetmemekten bahsediyorsunuz değil mi?
Chris:
Sağ.
Zaten:
Bunu aklımda tuttum, ama eski sevgilim gitti. Ayrılık hakkında o kadar çok konuştu ki, “Aman tanrım. Ne oluyor be?' Çünkü kendime benziyordum, “Değerlendirmesi hakkında konuşmak istediğini düşündüm. Neden ayrılıktan bu kadar bahsediyor? '
Chris:
Bunun nedeni, seni açıkça görmek istemesinin gerçek nedeni değerlendirmeler olmamasıydı. Bu sadece bir bahaneydi.
Zaten:
Evet sanırım. Ben öyle düşünmedim. Kafamda tıpkı 'Tamam, UG ol. Ayrılıktan hiç bahsetme. ' Sonra evinin yanındaki parka gittik ve yaklaşık bir saat kadar konuştuk. Oldukça uzundu. Böylece konuştuk, ayrılık hakkında çok konuştu. Beni çok rahatsız eden birkaç şey. İlk olarak, eski ilişkimizin kurbanıymış gibi hissettiği hakkında konuştu.
Chris:
Öğrettim… Gördün mü, videolarda her zaman bunu söylüyorum, değil mi? 'Senden ayrılanlar onlar olsa da, zihniyete kurban gidecekler [crosstalk 00:33:29]' dedim.
Zaten:
Evet. Evet. Ben de bunu hatırladım. Tepki vermedim.
Chris:
[çapraz konuşma 00:33:33] neredeyse. Yani bundan hoşlanmadın, bu seni erteledi. Seni başka ne erteledi?
Zaten:
Sonra dedi ki… Bana sorduğu için bana benziyordu, “Ah, biliyor musun?” Sanırım onu geri istemeye bu kadar saplantılı olmamın sebebi, hiç temas kurmadan tek bir randevuya bile gitmemiş olmamdı.
Chris:
Tamam. Bu yüzden [çapraz konuşma 00:33:53] bu oluyor.
Zaten:
Korkmuştum ve hazır değilmişim gibi hissettim.
Chris:
Tamam. Yani birkaç kızla birkaç randevuya çıktığını tahmin ediyorum?
Zaten:
Evet. Bu yüzden bana sordu. Bana benziyordu-
Chris:
[Çapraz konuşma 00:34:08] var mı?
111 melek sayıları ne anlama geliyor
Zaten:
'Birini görüyor musun?'
Chris:
Sağ.
Zaten:
Evet, 'Biriyle görüşüyor musun?' 'Hayır, bir gün gitmedim' dedim. Yapmam gerektiğini hissettim [duyulmuyor 00:34:15].
Chris:
Muhtemelen gerçekten bir randevuya gitmeliydin, [crosstalk 00:34:20] olsa bile.
Zaten:
Evet biliyorum.
Chris:
Tamam. Sonra-
Zaten:
Ve sonra-
Chris:
... birkaç randevuda olduğunu mu söyledi?
Zaten:
Ona sormak istemedim çünkü bilmek istemedim çünkü [çapraz konuşma 00:34:34].
Chris:
Sen de o kız olmak istemedin.
Zaten:
Evet. Çünkü beni bir psikopat olarak tanıyordu. En küçük şeyleri havaya uçururdum. Her neyse. Sonra ona 'Biriyle mi görüşüyorsunuz?' Diye sordum. Sonra 'Evet' gibiydi. Ben de 'Kahretsin' gibiydim.
Chris:
Oh, bu [çapraz konuşma 00:34:52] biriyle ilişki anlamına mı geliyor?
Zaten:
Hayýr. Hayýr, sadece görüyorum.
Chris:
Tamam, yani birkaç randevuya çıktı.
Zaten:
Güzel [çapraz konuşma 00:35:00]. Evet, bu kızla birkaç gün geçirdi. Neyse, bu beni erteledi. “Artık onu geri istemiyorum. Ben [duyulmuyor 00:35:06] yapmadım. '
Chris:
Sanırım bu zihniyete sahip olmak sizin lehinize çalışıyor. Çünkü bu onu kaideden düşürüyor, biliyor musun?
Zaten:
Evet. Ama her şeye tepki verirken beni tanıdığı için. Soğukkanlılığımı korudum, sadece orada durdum. 'Oh, tamam' gibiydim. Ve gerçekten şok olmuştu. Gerçekten şok olmuştu. Bunu bana söyledi ve sonra ona 'Bu kızı ne zamandır görüyorsun?' Diye sordum. 'İki ay' gibiydi. Ben de 'Sadece iki buçuk aydır ayrıldık, bu gerçekten çabuk oldu' dedim. Evet, gerçekten hızlıydı. Ben de 'Ne oluyor?' Dedim. Kafamda deliriyordum. 'Bu kadar çabuk nasıl hareket ettin?' Dedim. Ama benim dışımda, sadece sessizdim ve bana şöyle baktı ... O, 'Oh' gibiydi. Tepki vermediğim için kafasının karıştığını görebiliyordum çünkü genellikle yapardım. Ama sonra UG olduğumu hatırladım, sakin ol.
Chris:
Evet. İyi yaptın. İyi yaptın.
Zaten:
Ben de öyle yaptım. Ben de öyle yaptım.
Chris:
Peki sonra ne olacak?
Zaten:
Sonra konuşuyorduk, blokların arasında yürümeye başladık. Sonra bana benziyordu, 'Oh, beni gerçekten şok ettin.' 'Neden?' Sonra 'Tamamen farklı bir insana benziyorsun' gibiydi. Ben de 'Oh, teşekkür ederim' gibiydim. Ve sonra gülümsedim. Ve sonra ne olacak biliyor musun, Chris? Hemen hemen bütün gün bütün konuşmasını yapmasına izin verdim, yapmadım-
Chris:
Yapman gereken bu. Evet.
Zaten:
ERP'nin sonlarına doğru hatırlıyorum, bırakın liderlik etsin. Ben de öyle yaptım, onun önderlik etmesine izin verdim. Çok dinledim ve o çok konuştu. Yani hepimiz bloğun etrafında dolaşıyorduk. Ve sonra bana benziyordu, 'Ah, seni hala seviyorum.' Ben de 'Oh, ya sen?' Ve sonra 'Evet' gibiydi.
Chris:
Yani bu noktada biriyle gevşekçe mi görüşüyor?
Zaten:
Evet.
Chris:
Pekala, sanırım bu bir tür flört ama aslında değil. O gri bölgedeler.
Zaten:
Evet. İlişkileri yok. Bir ilişkileri yoktu, bana söylediğini kimse bilmiyordu.
Chris:
Tamam. Yani sadece randevuya çıktığı bir kızdı, ama-
Zaten:
Oh, ailesi onu tanıyordu. Ama işte bu. Sadece ailesi.
Chris:
Yani şu anda teknik olarak hala bu kızı görüyor mu?
Zaten:
Evet, ama onu son görüşünün üç hafta sürdüğünü söyledi. Yani üç hafta önceydi.
Chris:
Tamam. Yani uzun zaman olmuştu.
Zaten:
[çapraz konuşma 00:37:48] süre. Görünüşe göre bundan sıkılmış. Tipik bir toparlanma gibiydi.
Chris:
Hayır, okulla meşguldü. Bu [duyulmuyor 00:37:52]. Okulla meşguldü.
Zaten:
Oh. Bu da ilginç, çünkü okulla meşguldü ve sana ulaşmaya başladı ve o-
Chris:
Evet, çünkü dedi ki-
Zaten:
Hala okulla meşgul olmasına rağmen seni beş gün sonra gördü. Evet, öyleyse sana şunu söyleyeceğim. Benden ayrıldığı gün okulun ilk gününden önceki gündü. Bana o gün dedi ki ... Benden ayrıldığı gün bana, 'Çalışacağım, dikkat dağıtmak istemiyorum' dedi.
Chris:
Tamam, bu bir [çapraz konuşma 00:38:26] faktörü. Ama senden ayrılmasının gerçek nedeni bu değilmiş gibi hissediyorum, 'Oh, belki onu tutabilir' gibi bir bahane. Tamam, 'seni hala seviyorum' diyor. İlk buluştuğunuzda yürüyorsunuz. Ve bunu çok beceriksizce sürdürdü. Bu yüzden temelde, 'Ben kurbanım. Oh evet, bu piliçle çıkıyordum ama seni hala seviyorum. ' Yani neredeyse ...
Zaten:
Evet. [duyulmuyor 00:38:51]. 'Bu adam benimle oyun mu oynuyor?' Dedim. Bu yüzden onu artık geri istemiyormuşum gibi hissettim çünkü daha iyisini hak ettiğimi düşünüyordum, çünkü değerimi biliyordum.
Chris:
Tamam. Tamam. Peki seni sevdiğini söylediğinde ne yaparsın? Buna nasıl tepki veriyorsun?
Zaten:
Ben de 'Oh, tamam' gibiydim. Ve sonra 'Ah, ailemin seni sevmesi bir ikramiye' dedi. Ve… Başka ne dedi? Çünkü bundan ve ailesinden bahsetti. Ve sonra şöyle dedi, 'Okulu tek başıma bitirebileceğimi düşündüm, ama yapamayacağımı fark ettim.' Ama sonra bunun beni biraz rahatsız ettiğini hissettim çünkü belki de sadece okul için benimle geri dönmek istiyormuş gibi hissettim [çapraz konuşma 00:39:37].
Chris:
Oh, endişelisin. 'İşte bu' gibi.
Zaten:
Evet, ben de öyle düşünmüştüm. Bende böyle düşünmüştüm.
Chris:
Peki fiziksel olarak nasıl ...
Zaten:
Ve sonra-
Chris:
… Veya ona sözlü olarak 'Seni seviyorum' diyerek cevap ver. Bu kadar hızlı mı?
Zaten:
Ve sonra-
Chris:
Buna ne diyorsun? Ona bir şey söylüyor musun? Hiç olmamış gibi bunu görmezden mi geliyorsun?
Zaten:
Tamam, bu yüzden o da 'Bunun işe yaramasını istiyorum' dedi. O zaman ben de 'Evet, bunun da işe yaramasını istiyorum' dedim.
Chris:
O yüzden seni oraya geri istedi.
Zaten:
Evet oldukça. Hemen hemen.
Chris:
Ama mümkün olan en beceriksiz, tuhaf şekilde yaptı. Yani o-
Zaten:
Sokakta yürüyorduk.
Chris:
Bu yüzden, 'Beni çok incittiğiniz için gerçekten üzülüyorum, ben kurbanım.
Zaten:
Mm-hmm (olumlu).
Chris:
Oh evet, bu arada, bu kızla ayrıldıktan sonra üç aydır çıkıyorum. Oh evet, bu arada seni seviyorum. Oh evet, bu arada, okulu sensiz tek başıma bitirebileceğimi düşünmüştüm ama yapamam. ' Bu da size tüm bu çelişkili duyguları veriyor çünkü bir numara, 'Kurban siz değilsiniz.' İkincisi, 'Bu adamla veya bu kızla çıkmaya nasıl cüret edersin?' Umarım o bir erkek değildir. Ve üç numara, 'Pekala, okulu bitirmek için yardımımı istediğin için beni geri mi istiyorsun?' Ama her şeye rağmen öyle görünüyor ki, 'Tamam, alacağım' gibiydin.
Zaten:
Evet, ama sonra ikimiz de yavaşlama konusunda anlaştık. Ben de 'Tamam, öyle kabul edeceğiz' dedim. Bu iyi oldu. Ve sonra ona dedim ki ...
Chris:
Temassız kuralını uygularken ona zihniyetinden biraz sordun mu?
Zaten:
Oh evet. Aman Tanrım. Evet yaptım. Yaptım. Ben ona benziyordum, 'Hey, yani ...' Tamam. Ona sordum. Ona dedim ki, 'Beni neden aradın?' Çünkü bunun ilk [çapraz konuşma 00:41:22] olduğunu hatırlayın. Ve sonra bana benziyordu, 'Aslında bir göreve bağlı kaldım ve yardımına ihtiyacım vardı.' Yani düşünmeme katkıda bulunan şey bu ...
Chris:
Bunun doğru olduğunu düşünüyor musun? 'Sadece seninle konuşmak istedim' diye itiraf edemeyecek kadar gururlu olduğunu mu düşünüyorsun? Öyleyse [çapraz konuşma 00:41:42] bahane mi buldu?
Zaten:
Hayır, bence oldukça samimiydi çünkü tekrar bir araya geldiğimizde, görevlerinden birinde ona yardım ettim. Onun mücadele ettiğini görebiliyordum. Bu yüzden bunun gerçek olduğunu düşünüyorum.
Chris:
Tamam. Gibi görünüyor ...
Zaten:
Sonra ona sordum ...
Chris:
... sen bir yönetmen olmalısın.
Zaten:
Sağ. Sadece mücadele ettiği teori. Ama her neyse. Sonra ona metni sordum dedim. 'Bana neden mesaj attın' Hey, nasılsın? 'Dedim ve sonra… Tamam, bu yüzden sana bunu söylemedim. Ayrılıktan dört gün sonra, bu büyük üzücü hareketi kapısının önünde bıraktım.
Chris:
Tamam, öyleyse klasik gibi yaptın, 'Onun aşkını büyük bir hediye ile geri satın alacağım.
Zaten:
Evet oldukça.
Chris:
Bu [çapraz konuşma 00:42:26] olacak. '
Zaten:
Bu, ayrılmadan dört gün sonraydı. Ben de bir not bıraktım. O kadar çok konuştum ki, sana aslında neyi bıraktığımı söyleyeceğim. Ben de bir PlayStation oyununu bıraktım ama ...
Chris:
Ne… Bekle. O kadar kolay olmayacaksın. Tam olarak hangi PlayStation oyunu?
Zaten:
Oh, GTA 5.
Chris:
Oh, bu iyiydi. Bu oyunu birkaç yıl önce oynamadığımdan satın aldım ve o oyunu [duyulmuyor 00:42:54] için doğrudan TV'de oynuyordum. 'Bu çok havalı' gibi. Ama elbette, o oyunda en sinsi şeyleri yaparsınız. Her neyse, [çapraz konuşma 00:43:02] ona bir PlayStation oyunu satın alırsınız, başka ne olabilir?
Zaten:
Pizza, çörek, bir gül, bir kutu şeker ve bir mektup. Yani altı şey vardı.
Chris:
Kutsal ... Aman tanrım. Bu pek çok şey.
Zaten:
Evet, ama sonra sanki bu benden son şey olacaktı. Hiçbir eşyasını iade etmedim, bu benden son şeydi. Bu benden son şeydi.
Chris:
Tamam. Tüm bunları göndermiş olman canını yakmalı ve 30 gün sonrasına kadar onun hakkında hiçbir şey söylemedi.
Zaten:
Evet. Hayır, çünkü benim de bir mektubum vardı ve oraya çok yazdım. Bu yüzden size şunu düşündüğümü söyleyeceğim… Yani nasıl mesaj attığını biliyorsunuz. Bu yüzden mektupta ona 'Ah, kredi kartımı Ağustos ayına kadar ödemeliyim' dedim. Ve sonra ona sordum… Sonra tanıştığımızda ona sordum, 'Bunun ardındaki niyetin neydi?' O gibiydi… Çünkü Temmuz sonunda bana mesaj attı. Ve sonra bana benziyordu, “Ah evet, mektubunuzda, kredi kartınızın Ağustos'a kadar ödemenizle ilgili yazdıklarınızı hatırladım. Sadece görmek istedim ...
Chris:
Vay ilginçmiş.
Zaten:
... bunu başardınız. ' Bu bana mektubu okuduğunu çünkü aslında okumamasını beklediğimi ama okuduğunu söylüyor. Ve bunu yapmadığım için… Bana mesaj attığında olduğu gibi, ERP grubuna danıştım ve sonra bana hayır dediler. Bu yüzden direnmek çok zordu ama cevap vermedim. Bu yüzden ona kredi kartından bahsettiğimde, yanıldığımı kanıtladığımı söyledi. Yani ayrıca… Üzgünüm. Bana hala beni sevdiğini anlattıktan sonra tekrar buluştuğumuzda, başka bir kızla görüşüyordu ve blah, blah, blah. Bana, 'Oh, beni yanlış kanıtladın, çok değiştin. Kredi kartınızı ödediniz ve şimdi direk dansı, hava yogası ve tüm bunları yapıyorsunuz. Sanki tamamen farklı bir insansın. ' Ayrıca sosyal medyadan çıktığımı sana nasıl söylediğimi bildiğin için. Sosyal medyadan tamamen kurtuldum, temas yokken yaklaşık 10 kitap okudum. Ve benimle gurur duyuyordu. Aslında bana, 'Başardıklarından dolayı seninle gerçekten mutluyum ve gurur duyuyorum' dedi.
Zaten:
Neyse. 'Hey, nasılsın?' Mesaj attı bana, 'Cevap vermeyince, başka birini bulduğunuzu sandım ve yolunuza devam etti.' Dedi. Bana söylediği buydu. [çapraz konuşma 00:45:39].
Chris:
Yani cevap verdiğinizde, bu yüzden bu kadar çabuk cevap verdi. 'Oh-
Zaten:
Evet bencede.
Chris:
Tamam, bu ilginç. Onu geri almak için her şeyin nasıl çalıştığına ve bunun gibi her şeye dair deneyimlerinize geri dönüp baktığınızda, aldığınız en önemli tavsiye, en yararlı olan nasıl hissediyorsunuz?
Zaten:
UG olmak ve temas halinde olmamak, öyleydi.
Chris:
Tamam. Yani temassız bit, ilk 25, 30 gün için sadece kredi kartı borcunuzun ödenmesine odaklanmak dışında gerçekten çok fazla şey yapmadığınızı söylediniz.
Zaten:
Evet. Ve ondan sonra iyiydim.
Chris:
Bundan sonra, yogadan, direk dansı derslerinden, bunun gibi şeylerden bahsettiğiniz hobi türü şeylere daha çok girdiniz. Temas yokken yaptığınız, üstesinden gelmek için gerçekten önemli olduğunu düşündüğünüzden bahsetmediğiniz başka bir şey var mıydı?
Zaten:
Kitap okuma. Çok kitap okudum, 10 kitap okudum.
Chris:
Aklını da geliştiriyor gibisin. [çapraz konuşma 00:46:44].
Zaten:
Evet. Ve sosyal medyadan çıkmak ... Bu sosyal detoksun olması da gerçekten güzeldi. Sosyal medyaya geri döndüğümde, 'Bu gerçekten garip geliyor. Tekrar çevrimiçi olmak istemiyorum. ' Çünkü kendi başıma güçlendiğimi hissettim, ihtiyacım yoktu-
Chris:
Seni zayıflatmasını istemezsin.
Zaten:
… internet. Evet.
Chris:
Evet. Düşünürseniz sosyal medyada ilginç bir ilişkimiz var, neredeyse bağımlılık yapıyor. Başkalarının hayatlarına bakmak ve neler olup bittiğini görmek için oraya gidiyoruz, ancak bu, eğer düşünürseniz kendi hayatlarımızı yaşamamızı engelliyor. Yani tüm bunları keserek tamamen kendinize odaklanabildiniz, belki daha önce sahip olmadığınız tutkuları buldunuz. Çünkü ilişkinizin büyük bir sorunu, ona çok fazla sarılmış olmanız ve tek başına herhangi bir bağımsızlığa sahip olmamanızdır.
Zaten:
Evet. Evet. İlişkide kendimi kaybettim. Yaptım.
Chris:
Peki şimdi işler nasıl gidiyor? Ne zamandır tekrar birliktesiniz? Görünüşe göre 9 Ağustos'ta tekrar bir araya gelmişsiniz, yani siz ...
Zaten:
Hayır, biz var… Yani neredeyse bir aydır gerçekten iyiyiz. Biz gerçekten iyiyiz. Diğer kıza ne olduğunu bilmek ister misin? Onun olduğu ...
Chris:
Diğer kıza ne olduğunu bilmek isterim. Peki onu geri kazanmaya çalışırken çıldırdı mı?
Zaten:
Oh hayır. Aslında bunu bekliyordum. Onun için savaşacağını sanıyordum.
Chris:
Sağ. Onunla sokakta yumruk yumruğa kavga falan sandın.
Zaten:
Bende böyle düşünmüştüm. Ben de tanıştığımız gün ona dedim ki, 'Görüştüğün kızla ne yapacaksın?' Ve o, 'Oh, gerçekten yavaş ve hala erken günler. Onunla bitireceğim. ' Ve sonra ona dedim ki, 'Onunla ne zaman son bulacaksın?' 'Bu gece' gibiydi. Sonra onu bir sonraki gördüm… Evet. Sonra ertesi gün onu gördüm ve sonra dedim ki, 'Ah ...' Bana benziyordu, 'Babana söyledin mi?' Ben de 'Hayır. Kızla bitirdin mi? ' Çünkü ona, 'Kızla işini bitirdiğinde aileme söyleyeceğim' dedim. Sonra bana kısa mesajı gösterdi. Aslında, tanıştığımız gün kız ona mesaj attı, 'Hey, ikimizin de meşgul olduğunu biliyorum, ama bana cevap vermedin ve şimdiden 24 saatten fazla oldu' dedi.
Zaten:
Sonra o metinden bana ulaşmaya çalıştığını görebiliyordum, belki de onu görmekten biraz sapmıştır. Ve sonra ne gerçekten… Ona gönderdiği kısa mesaj beni gerçekten etkiledi. Ona dedi ki ...
Chris:
Bu ilginç [çapraz konuşma 00:49:19] bunu duymak ...
Zaten:
Biliyorum.
Chris:
… İlgili diğer kadından. Peki ne dedi?
Zaten:
O, 'Hey, geç cevap verdiğim için özür dilerim, ama bugün eski sevgilime yetiştim ve son iki buçuk ayda ne kadar değiştiğine çok şaşırdım. Başardıklarından dolayı çok mutlu ve gururluyum ve bunun onunla birlikte çalışmasını istiyorum. Sanırım uzun süredir bu işin içindeyiz. ' Ona söylediği buydu. Ve sonra ona dedi ki… Onun dövüşmesini bekliyordum, ama sonra bir kadın gibi aldı. 'Oh tamam' gibiydi. 'Oh tamam. Pekala, onun için yolunda gitmezse, bana geri dönemeyeceğini söylemeliyim. ' Bu, onun dediği.
Chris:
[çapraz konuşma 00:50:05].
Zaten:
Ben de 'Kahretsin, kendisi de UG' dedim. Sonra eski sevgilim ona benziyordu, 'Evet, daha fazla anlaşamazdım. En iyi dileklerimle.' Ve sonra onlardan geldi. Ve sonra-
Chris:
Vay. Size göstermeniz gereken kısa mesajı bile göstermesine bayılıyorum.
Zaten:
Evet. Gerçekten çok uzundu, gerçekten etkilendim. Ve sonra bana şunu söyledikten sonra bana dedi ki… Çünkü bir buçuk yıl kadar önce bu durumdaydık ve benimle bu diğer kız arasında seçim yapmak zorunda kaldı. Ve sonra bana, 'Ah, seni tekrar seçtim, buna değer olsan iyi olur' dedi. Şaka olarak, ama anlamının yarısının olduğunu biliyoruz.
Chris:
[duyulmuyor 00:50:43]. Yani işler gerçekten iyi gidiyor, sizin için şu anki gibi görünüyor.
Zaten:
Biz gerçekten iyiyiz. Yani başlangıçta, yavaş olacağımızı, haftada iki ila üç kez görüşeceğimizi söylüyorduk. Ama geçen hafta olduğu gibi, hemen hemen her gün birbirimizi gördük. Ve ona benziyordum, 'Haftada iki-üç kez birbirimizi görmeye ne oldu?' Ve sonra, 'Oh, hayır seni çok özledim' dedi.
Chris:
Ooo çok güzel.
Zaten:
Çünkü ben ona ERP'den bahsetmedim. Ama paketlerinden biri, Chris, ilişki fitness etkinliği gibi, bunu okudum. Bu yüzden çok yakınlaşıyoruz. Suyun ya da kumsalın yanına giderdik ve birbirimizle konuşmadan bir şarkı listesi dinlerdik. Ayrıca birlikte kitap okurduk. Ve bu komik, çünkü bizim için şu anda çalışan şey birbirimizin hobilerini deniyor olmamız. Bu yüzden son iki haftadır benimle hava yogasına ve Pilates'e geliyor. Ve bu komik çünkü oradaki tek adam ama onu seviyor.
Chris:
Bu harika.
Zaten:
Ama evet, gerçekten iyiyiz.
Chris:
Hayır, bu stratejiyi birbirimizin faaliyetlerini denemeden önce duymamıştım, çünkü genellikle bir taraf-
Zaten:
Hakkında-
Chris:
... sadece hiç ilgilenmiyorum.
Zaten:
Evet, birbirimize yer vermek gibiydi, ama aslında oldukça iyi. Aslında geçen gün COD oynamayı denedim. COD oynar mısın, Chris?
Chris:
Hayır. Yani Amerika'da gerçekten COD yok. Nasıl oynandığını bile bilmiyorum. Belki sadece farklıdır.
Zaten:
Oh, Call of Duty.
Chris:
Oh, Call of Duty, yani COD.
Zaten:
Afedersiniz. Afedersiniz. Görev çağrısı.
Chris:
Avustralyalı olduğunu sanıyordum [çapraz konuşma 00:52:40].
Zaten:
Oh hayır. Hayır. Hayır. Call of Duty.
Chris:
İnek.
Zaten:
Call of Duty oynar mısın?
Chris:
Lise öğrencisiyken oynardım. Ama [çapraz konuşma 00:52:45] şimdi 15 farklı versiyonu. Ama Call of Duty Modern Warfare'e sahip olduklarında, onu oynamak için kullandığım ilk orijinal olana sahip olduğumu hatırlıyorum. Eskiden Halo oynardım, ama büyüdüm ve bir ailem vardı, bu yüzden video oyun zamanı artık gerçekten orada değil.
Zaten:
Evet. Hayýr. Evet. Evet.
Chris:
Yani onunla Call of Duty yaptın?
Zaten:
Hayır üzerinde. Geçen gün bu silahı denememi istedi, ben de 10 dakika oynadım. 'Hayır, bunu yapamam' dedim. [çapraz konuşma 00:53:15].
Chris:
Yani bu oyunu oynamanın en iyi yanı çevrimiçi olmak ve internet üzerinden konuşan insanları çöpe atmaktır.
Zaten:
Mikrofonum kapalıydı. [duyulmuyor 00:53:25]. Ama şimdi gerçekten iyiyiz. Aslında ilk tartışmamızı Pazar günü yaptık çünkü Avustralya'da Pazar Günü Babalar Günü idi. Ben de ailesiyle çıktım. Ve o çok… Ağzıyla, filtresi yok, bu yüzden sadece bir şeyler söylüyor ve ebeveynlerinin önünde beni üzecek bir şey söyledi ve sonra… Komik çünkü bu bizim ilk tartışmamız gibiydi, ama deniyordum [duyulmuyor 00: 54:01]. ERP'yi 'UG olmayı sürdürmek zorundasın' gibi okuduğumu hatırladım. Çok yaşlı ben-
Chris:
BEN-
Zaten:
Evet. Yaşlı ben balistik olacaktı ve bu konuda üç gün boyunca onunla savaşacaktım. Ama ne yaptım biliyor musun? Ona dedim ki, 'Bak, bunu sakince ve derhal çözmek istiyorum ve eskisi gibi olmasını istemiyorum.' Ve bunu hemen düzelttiğimiz ve ona kızmadığım ve ona bağırmadığım için katıydım. Ve sonra sadece amacımı söyledim ve sonra 'Devam edelim' dedim. Bana dedi ki… Bunu söylediğinde, ne kadar ilerlediğimi hatırlamaya devam ettim. Bana, 'Gerçekten değişmişsin. Bana psikopat olacağın yaşlı, seninle çok gurur duyuyorum. ' Bunu bana Pazar günü söyledi.
Chris:
Bu gerçekten harika.
Zaten:
Ve ben sadece kafamın içindeyim. 'Evet. UG olmakla ilgili. ' Bu yüzden iyi. Gerçekten iyi gidiyor.
Chris:
Senin adına çok sevindim. Daha önce aklıma gelmeyen pek çok ilginç şey ayarladın. Çünkü bana, başarılı olmanıza yardımcı olan temel faktörlerden biri, garip bir şekilde, ona gönderdiğiniz bu çılgın hediyeydi. Neredeyse ... Şimdi, hala bir hediye dönemi göndermenin aptalca bir fikir olduğunu düşünüyorum. Ama o mektubu göndermiş olmanız ona verdi… Bu oyunda kaldı ve hiç temas kurmadan ulaşmak istemesine neden oldu. Kulağa ne kadar tuhaf gelse de, yapışkan türden saplantılı çılgın davranışlar biraz da olsa sizin lehinize oldu. Gerçekten düşünürsen bu harika bir şey. Ben bunu pek görmemiştim. Ama burada dinleyen ve gerçekten mücadele eden birine söylemek istediğin, devam etmeleri için onlara ilham verecek veya başka bir şey var mı?
Zaten:
Tamam. Evet kesinlikle. Yani çocuklar, eğer bunu dinliyorsanız ve NC'den geçiyor ve mücadele ediyorsanız, güçlü kalın. Zor olduğunu biliyorum ama geçici, geçecek. Temasta kalmayın, hobi bulun veya günlük kaydı yapın. Her gün günlük tuttuğumu söylemeyi unuttum ve şu anda hala günlük tutuyorum, günlük tutmanın çok faydası var. Evet. Arkadaşlarınız ve ailenizle zaman geçirin. Kendini bul, çok daha güçlü çıkıyorsun ve ben de yaptığım için mutluyum.