• Ana
  • Podcast
  • Başarı Öyküsü: Nasıl Randevu Sağladı ve Eski Sevgilisini Geri Aldı

Başarı Öyküsü: Nasıl Randevu Sağladı ve Eski Sevgilisini Geri Aldı

Hangi Film Izlenecek?
 
Podcast bölümünü çal Çalma

Bugün size özel bir sürprizim var. Geçen hafta bizden biri olan Sarah ile röportaj yapmaktan zevk aldım. Yine, eğer dikkat etmediyseniz, programımızdan geçen ve eski sevgililerini geri alan insanlarla röportaj yaptığım bu diziyi yapıyorum.



Muhtemelen bunun en iyi yanı, kapıda egomu kontrol ediyor ve sadece neyin işe yaradığına bakıyorum. Bu, programımızda öğrettiğimiz stratejileri kullanıp kullanmadıklarını bile umursamadığım anlamına geliyor.

Bu kesinlikle sonuçlarla ilgilidir.







Bugünün röportajı bir altın madeni.

Başarı Hikayesi Metni

Chris:
Tamam. Bugün, program aracılığıyla gelen ve eski sevgilisini geri alan güzel başarı öykülerimizden biri olan Sarah ile konuşacağız. Sadece işe yarayan ne yaptığıyla ilgili sorular soracağız. Nasılsın Sarah?

Sarah:
Oh, iyiyim. İyiyim. Nasılsın?





Chris:
Orada takılıyorum. Orada takılıyorum. Eski sevgilini geri kazandın ve bir şey var, biliyor musun bilmiyorum, son zamanlarda bunu YouTube kanalımızda yayınladığımız bir hafta başarı hikayesini kaydetmeye çalıştığımız yerde yapıyoruz. Biz sadece başarılı olmayanlara karşı başarılı olan insanların neler yaptığını anlamaya çalışıyoruz. Belli ki sen ve eski erkek arkadaşın bir ayrılık yaşadınız.

Sarah:
Mm-hmm (olumlu). Evet.

Chris:
Bir şekilde atmosferimize geldin ve programımızı satın aldın. Benimle mi yoksa koç Anna ile mi koçluk yaptın bilmiyorum. Ama ben sadece, tamam, bu ayrılığı yaşarsın. Bu ayrılığa ilk cevabınız nedir? Hemen Google'a gidip… eski sevgilinizi geri almak için okuyabileceğiniz tüm makaleleri okuyor musunuz? Bu senin için nasıldı?

Sarah:
Evet, temelde yaptığım buydu. Ama o zamanlar çok endişeliydim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Her zamanki gibi ağladım. Ağladım-

Chris:
Yas tutma sürecinden geçtin.

Sarah:
Evet. Sağ. Evet, süreç.

Chris:
Bu senin için ne kadar sürdü?

Sarah:
Aylar.

Chris:
Aylar mı? Tamam. Öyleyse, bekle. Tarihleri ​​bize ver. Bu ayrılık ne zaman ortaya çıkıyor?

Sarah:
Geçen yıl Eylül ayı sonunda meydana geldi.

Chris:
Tamam. Ex Boyfriend Recovery'ye girmeden önce bu yas süreci ne kadar sürer?

Sarah:
Aslında programı aynı zamanda keşfettim. Ekim başı, böyle.

Chris:
Tamam.

Sarah:
Ancak bu süre zarfında yas tutma süreci hala devam ediyor.

Chris:
Anlıyorum.

Sarah:
Bunun neden olduğunu anlamaya çalışıyordum. Ayrılık yüzünden kendimi suçluyorum. Evet. Sonra programınızı keşfettim ve dedim ki, 'Tamam. Neden denemiyorsunuz? ' Çünkü o sırada hala onunla olmak istiyorum.

Chris:
Programa giriyorsunuz, belli ki Facebook grubuna giriyorsunuz ve Facebook grubundaki diğer insanlarla etkileşimde bulunduğunuzu fark ettim. Bu yas tutma sürecinde size yardımcı olması için Savaş Arkadaşlarından biriyle ortak oldunuz mu?

Sarah:
Evet. Evet yaptım. Beni bölgeme yakın biriyle eşleştirdiler. Savaş Arkadaşım gerçekten yardımcı oluyor. Ardından, Facebook grubundaki diğer tüm hikayeleri de okudum. Bu yüzden, o zamanki programı çok takip eden, aslında çok olumlu olan birkaç kişi buldum, bu yüzden onları eklemeye çalıştım ve onları havalandırmaya çalıştım, derdim. Havalandırma gibi. Ama bir nevi 'Oh, evet. Nasıl hissettiğini anlıyorum. Ama bunu birlikte yaşayabiliriz. ' Bunun gibi şeyler. Her şey olumlu.

Chris:
Tamam. Facebook grubuna giriyorsunuz, oradaki insanlarla etkileşime girmeye başlıyorsunuz. Geleneksel bir Temas Yok Kuralı uyguladınız mı?

Sarah:
Evet.

Chris:
Temas Yok Kuralınızın ne kadar uzun olduğunu hatırlıyor musunuz? Çünkü belli ki sen başlatalı epey oldu.

Sarah:
Sanırım hemen Ekim ayında başladım. Ve sonra aniden bir tayfun geldi [çapraz konuşma 00:04:15] -

Chris:
Tamam, bir kasırga gibi, tayfun olayı.

Sarah:
Evet. Yani ben-

Chris:
Yani eski sevgilin için endişeleniyordun.

Sarah:
Evet. Birden eski sevgilim benimle iletişime geçti ve bana sordu, “Nasılsın? Umarım iyisin. Burası merkez… Bir şey olursa buraya gidebilirsiniz. '

Chris:
Vayy.

Sarah:
Bu tarz bir şey.

Chris:
Sana ulaşması için doğa ananın dahil olması gerekiyordu. Sadece bir kasırgaya ihtiyacınız var çocuklar. Temas Yok'ta ne kadar sürdüğünü hatırlıyor musun? Onu görmezden geliyordun ve sonra bu tayfun mu geldi? Yarısını geçtin mi? Neredeyse bitti mi? Yeni mi başlattın?

Sarah:
Sanırım birkaç hafta sonraydı. Yanılmıyorsam yaklaşık iki ya da üç hafta düşünüyorum. Hayır, sanırım iki hafta gibi. O zaman gerçekten cevap vermeye istekliyim. Yapmamalıyım. Yapmamam gerektiğini biliyorum.

Chris:
Yani kuralları çiğnedin ve cevap verdin. Sen de ona cevap verdin çünkü temelde şöyle diyor: 'Hey, eğer tayfuna yakalanmışsan, tayfun olayıyla buraya gideceksin.' Ne dedin hatırlıyor musun?

Sarah:
Sadece 'Evet. İlginiz için teşekkürler.' Dedim. “Endişeniz için teşekkürler. Burada iyiyim. Ben yalnızım. ' Ben de öyle dedim. Bunun gibi bir şey. Hatırlayamıyorum

Chris:
Yani kelimenin tam anlamıyla 'Evet, sensiz tek başıma iyiyim' diyorsun.

Sarah:
Evet. Bir çeşit, ama pek değil. Sonra gruba gittim ve onlara hikayeyi anlattım. Sonra “Hayır. Yeniden başlamalısın. ' Yani, bir [çapraz konuşma 00:06:12] var -

Chris:
Yeniden başladın, evet. Ve tavsiyelerine uydunuz mu?

Sarah:
Evet. Yaptım. Hemen NC'ye gittim.

Chris:
Tamam. Yani Temas Yok Kuralı'na gittiniz. Yeniden başladın. İkinci turda tamamen başardınız mı?

Sarah:
Evet.

Chris:
Tamam. Bu ne kadar sürdü? 30 gün, 21 gün gibi mi? 45 gün mü?

Sarah:
30 gün gibi yapmayı planlıyordum ama sonra kendimi iyi hissediyorum. Kendime odaklanıyorum Çok okudum. Arkadaşlarla dışarı çıktım. Sanki ayrılıktan beri bir süredir yapmadım. Giyinmiştim. Resimler gönderdim ve sonra sevdiğim her şeyi yaptım. Ama okumak o zamanlar bana çok yardımcı oluyor.

Chris:
Ne tür şeyler okuyordun? Kendi kendine yardım gibi mi okuyorsun, kendini geliştirmek gibi şeyler mi yapıyorsun? Yoksa kendinizi dağılmadan uzaklaştırmak için sadece kurgusal şeyler miydi?

Sarah:
Aslında, Facebook grubunun sağladığı dosyalarda daha fazlası var.

Chris:
Tamam. Bu yüzden, daha çok kendi kendine yardım türü şeylerdir, 'Hey, vaktinde yapman gereken şey bu.'

Sarah:
Evet.

Chris:
Kendinize odaklandığınız Temassız dönemden geçmek gerçekten bir fark yarattı mı?

Sarah:
Evet. Evet. Hayır, ayrılık gibi hissediyorum… Ayrılığın benim hatam olmadığını anladım. Ve bana açıklamam için daha fazla zaman verirse ikimizin de işler üzerinde çalışabileceğimizi fark ettim. Çünkü ayrılık aynı ooh, hah, böyle oldu. Birdenbire-

Chris:
Maviden çıktı.

Sarah:
Evet. Küt diye.

Chris:
Senin için şok ediciydi.

Sarah:
Evet. Ve dedi ki, 'Tamam, işte bu. Artık erkek arkadaş değiliz. Bu kadar.'

Chris:
Tamam. Tayfun olayından sonra bu Temas Yok olayını yeniden düzenlediğiniz için, yeniden başladığınız için, 30 günlük bir Temas Yok yapacağınıza karar verdiğinizi ve kendinize odaklanmaya başladığını söylemek doğru olur mu? Bu size daha çok 'Hey, eğer tekrar bir araya geleceksek bana daha çok saygı duyması gerekiyor?'

Sarah:
Evet.

Chris:
Tamam.

Sarah:
Benim fikrimi duyması için ona ihtiyacım vardı. Sadece fikri değil.

Chris:
Ayrılmadan önceki ilişkinizin, onun istediğini yapmasına izin verdiğiniz yere çok benziyor mu?

Sarah:
Evet. Bunu söyleyebilirim.

Chris:
Tamam.

Sarah:
Sonra, 30'dan sonra Anna ile bir seans yaptım.

Chris:
Anna.

Sarah:
Ve sonra 30 günden sonra 40-

Chris:
Dört beş.

Sarah:
Dört beş.

Chris:
45 gün.

Sarah:
Ama olmadı… Evet, 45 gün civarında. Sonra ilk mesajlaşmaya başladım.

Chris:
Peki bu nasıl gitti… Önce ona ulaştın mı? Sana bu soruyu sorayım. 30 gününüzü yapıp 45 güne çıkardığınızda, bu süre zarfında size mesaj yoluyla ulaştı mı?

Sarah:
Değil.

Chris:
Hayır. Yani Temas Etmeme Kuralınızı bitirmeniz ve önce ona ulaşmanız gerekiyordu. Ve bu etkileşim nasıl gitti?

Sarah:
Sonunda olumlu oldu. Sadece sorumu yanıtladı.

Chris:
Tamam, o yüzden soruyu cevapladı.

Sarah:
Evet. Ve sonra onu yüksek notalarla bitirmeye çalıştım, kısa mesajları. Bence ilki tarafsız ve pozitif arasında geçti.

Chris:
Tamam. Nötr, tamam, çok olumlu değil ama biraz daha iyi, tamam. Bunun arasında.

Sarah:
[çapraz konuşma 00:10:29].

Chris:
Tamam.

Sarah:
Evet. [duyulmuyor 00:10:33].

Chris:
Sahip olduğunuz ilk etkileşim buydu. Belli ki sizler bir noktada metin üzerinden ikinci bir konuşma yapacaksınız. Bu senin için ne kadar çabuk oluyor?

Sarah:
Tamam. Dürüst olmak gerekirse, düşündüğüm bu süreç gibi, Temas Yok'un benim için en zor olduğunu düşündüm. Ama sonra geldim-

Chris:
Mesajlaşma.

Sarah:
... mesaj atmak, benim için en zoruydu.

Chris:
Gerçekten merak ediyorum, neden böyle hissediyorsun?

Sarah:
Çünkü ne istersen öylece mesaj atamazsın. Bahsettiğiniz gibi, onun ilgisini çekmelisiniz. Aslında bir strateji yazmak için günlerimi aldım. 'Tamam, ilgisini yaz' derdim, bunun gibi şeyler. Bir çeşit-

Chris:
Oh, seni alt üst etti. Çünkü, 'Ah, konuşmak istediğim şeyler hakkında konuşmak istiyorum ama yapamayacağımı biliyorum. Onun hakkında konuşmak istediği şeyler hakkında konuşmalıyım. Ve sevdiği şeyleri bilmiyorum. '

Sarah:
Evet.

Chris:
İşe yaradı, çünkü açıkça onun çıkarları için onunla bağlantı kurmuşsun. Ya da öyle olduğunu varsayıyorum, değil mi?

Sarah:
Evet. Evet. İşe yaradı. İşe yaradı.

Chris:
Tamam. Onunla çıkarları için uğraştın. Merak ediyorum, ilgi alanlarıyla meşgul olduğunuzda, konuşmalara daha çok katıldığını hissettiniz mi? Ya da hemen hemen tarafsız ve pozitif yaklaşım arasında mıydı?

Sarah:
Konuya göre değişir diyebilirim.

Chris:
Tamam.

Sarah:
Çünkü ilk birkaç tanesi, onun ilgisiyle ilgili olduğu için iyi gitti. Ve sonra sanırım ikincisi iyi gitmedi. Benim üzerimde hayalet gibiydi.

Chris:
Oh, yani cevap bile vermedi.

Sarah:
Evet. Yani cevap verdi.

Chris:
Oh, o zaman nişanlanmadı.

Sarah:
Evet. Bir iki kelime gibi, bunun gibi. Baştaki gibi [crosstalk 00:13:00] -

Chris:
Ah anlıyorum.

Sarah:
Bitirmek istedim. Ama önce o bitirdi.

Chris:
Tamam. Ama birkaç kelime gibi de olsa yanıt verdi, bu mükemmel değildi. İşler ne zaman ivme kazanmaya başladı?

Sarah:
Hatırlayamıyorum Sanırım beşinci veya altıncı metinden sonra olduğu gibi düşünüyorum, çünkü arada… Tamam, eski sevgilimle o sırada onun modelini okuduğumu anladım. Tamam gibi eminim, bana cevap vermesi için uygun zaman ne zaman? Çünkü sonunda, gün içinde ona mesaj atarsam, cevap vermesinin üç ila dört saatten fazla sürdüğünü fark ettim.

Chris:
Vay. Gün içinde ona mesaj atarsan, cevap vermesinin saatler aldığını fark ettin. Geceleri çok daha hızlı yanıt verdiğini varsayıyorum.

Sarah:
Evet. Ben de bunu anladım. Bu yüzden.

Chris:
Gün boyunca işi olduğu için mi olduğunu anladın mı?

Sarah:
Evet. Evet. O meşgul. Anlıyorum, çünkü 'Çalışırsam işime odaklanmam gerekiyor. Beni rahatsız etme, ”gibi bir şey. Sonra Facebook'taki üyelerden biri ile konuştum. Sonra ona 'Tamam. Ne yapmaya ihtiyacım var? Sence ona ne zaman mesaj atmalıyım? Bana her zaman yaklaşık üç ila dört saat cevap verir. Bir şekilde onu yansıtmam gerektiği anlamına geliyor, değil mi? O kadar uzun süre beklersem, çoktan uyurum. Genelde uyanıyorum, erken kalkmam gerekiyor. Sohbeti her zaman asılı bırakırım. Ve ben bunu istemiyorum. Yüksek bir notla ayrılmak istiyorum. Bir strateji bulmam gerekiyor. '

Sarah:
İşte o zaman, bunun hakkında Savaş Arkadaşımla konuştuğumda anladım ve o şunu önerdi, 'Tamam, öyleyse neden gece yapmayasın? İşini bitirdikten sonra gece boyunca mesajlaşma. Ne zaman olacağını tahmin edebilirsiniz. Ve sonra işte bu. Onu yüksek notta bırakın. Bu kadar.'

Chris:
Sanki geceleri onunla bir sohbete giriyorsunuz. Ve 'Vay canına, bu eğlenceli' gibi hissediyor. Ve sonra bütün gün bunu düşünüyor, sadece gün boyunca ona mesaj atacağınızı umuyor ... Buna hakkım var mı, ona sadece bu noktada mesaj mı yazıyorsunuz?

Sarah:
Evet. Bu noktada.

Chris:
Ve diyorsunuz ki, işlerin daha hızlı ve daha iyi olmasını sağlayan şey budur.

Sarah:
Evet derdim. Şunu söyleyebilirim, çünkü nişanlı olmadığı günler de var. Dediğim gibi konuya göre değişir. Gerçekten konuya girerse, bana çok cevap verirdi. Ve sonra her zaman onu terk ederim, tıpkı metnin ardından her zaman yaklaşık beş veya dört gün bıraktığım gibi. Ve sonra mesajlaşma modeline alıştıkça, boşluğu kapatmaya çalıştım.

Chris:
Tamam. Sadece bu hakkım var. İlk başta, ona mesaj atmaya ilk başladığında bunu yapacağını söylüyorsun, başka bir konuşma yapmadan önce uzun bir zaman geçmesi gerekirdi. Ama bunu ne kadar çok yaparsanız, her gün bir noktada mesaj attığınız noktaya kadar boşluk o kadar küçülür mü?

Sarah:
Mm-hmm (olumlu). Ve sonra bu noktada, benim [çapraz konuşma 00:17:16] başlatmam yerine -

Chris:
Ah, konuşmalara başlıyordu.

Sarah:
Evet. Evet.

Chris:
Güzel. Bu harika. Ne kadar uzun gibi hissediyor musun… çünkü bence bu podcast'i dinleyen pek çok insanın sahip olduğu çok büyük bir soru. Ve bu, 'Chris gibi benim, bana önce eski sevgilime mesaj atmam gerektiğini söylüyorsun. Önce bana mesaj göndermesi için ne gerekiyor? '

Chris:
Ve benim teorim her zaman oldu, eğer yaptığınızı yaparsanız, Sarah'nın yaptığını yaparsanız, konuşmayı nerede başlatır ve sonra bitirirseniz, sonunda konuşmaya can atmaya ve önce ulaşmaya başlayacaktır. Ve sana tam olarak böyle olduğunu söylüyorsun.

Sarah:
Evet.

Chris:
Harika. Ne aldı? Sonunda birbirinizi şahsen görmeden önce ne kadar uzun süredir mesajlaşıyordunuz?

Sarah:
Biraz zaman aldı.

Chris:
Biraz zaman aldı.

Sarah:
[çapraz konuşma 00:18:07]. Biraz zaman aldı. Tamam, bakalım. Kabaca Ekim, Kasım. Kasım ortası arasında başladı, mesajlaşma aşamasına başladık.

Chris:
Tamam. Mesajlaşma aşaması Kasım ayının ortasında başlıyor. Bu iki buçuk ay gibi.

Sarah:
Ve sonra Ocak ayına kadar daha ilginç hale geldiğini düşünüyorum.

Chris:
Üç, üç buçuk aydır mesaj yazıyordunuz.

Sarah:
Sanırım öyle, evet.

Chris:
Ve nihayetinde siz… Kim şahsen buluşmak için ısrar ediyor? Sıradaki telefona bakar mısınız? Yoksa o yüz yüze aşamaya mı gidiyorsunuz?

Sarah:
Oops. Üzgünüm. Bu benim alarmımdı.

Chris:
Oradaki erkek arkadaşın mı arıyor?

Sarah:
Hayır. Hayır, bu benim alarmım.

Chris:
Canlı olarak arıyor çocuklar.

Sarah:
Hayır bekle.

Sarah:
Deneyen bendim-

Chris:
Onu şahsen gördün mü?

Sarah:
Hayır. Ondan önce bir video görüşmem vardı.

Chris:
Tamam, yüz yüze görüşme, görüntülü sohbet, Skype, bu tür şeyler?

Sarah:
Evet. Çünkü sohbette vergi beyannamem için ondan yardım istedim.

Chris:
Oh, güzel. Hiçbir şey kimseyi şunlardan daha fazla ilgi gösteremez… Vergi iadesinde size yardım etmek istemesi adil, bu iyi bir işaret çünkü kimse vergi iadesi yapmak istemiyor.

Sarah:
Evet. Hayır.

Chris:
Bence bu kesinlikle iyi bir işaret. Onu yüz yüze görüşme işine bu şekilde bağladın.

Sarah:
Evet, çünkü 'Oh, video görüşmesi yapmam gerek çünkü gerçekten sana ihtiyacım var-

Chris:
Buna ihtiyacın olduğu gibi

Sarah:
… Görmen gerek. '

Chris:
Oh, bu çok dahice. Bu çok akıllıca, Sarah.

Sarah:
Ama arada, sohbet sırasında, çünkü birçok şey yayınladım. Facebook veya Instagram gibi sosyal medyasında nadiren kullanıyor. Bu yüzden LINE sohbet uygulamasını çok kullanıyoruz. Fotoğraflarımın çoğunu Facebook ve Instagram yerine orada yayınladım. Ve benim zaten birisine sahip olduğumu düşündü.

Chris:
Oh, zaten çıktığını sanıyordu.

Sarah:
Evet.

Chris:
Ondan uzaklaşacağını sandı.

Sarah:
Mm-hmm (olumlu). Görüntülü görüşmeden önce bana 'Biriyle birlikte misin?' Diye sordu.

Chris:
Oh, ondan ayrılacağından çoktan endişeleniyor.

Sarah:
Bilmiyorum belki. Ama göstermedi ki ...

Chris:
O zaman sakin oynamaya çalıştı.

Sarah:
Evet.

Chris:
Aniden ortaya çıkmadan sormaya çalıştı ve bu konuda gerçekten açık sözlü oldu. Etrafta balık tutuyordu, sanırım bunu ifade etmenin iyi bir yolu.

Sarah:
Evet.

Chris:
Bu, yüz yüze sohbette öğrendiğiniz başka bir ilginç şey. Vergi beyannameleriyle yüz yüze görüşme olayını ihlal ettikten sonra, bu sürekli yüz yüze konuştuğunuz yeni norm haline mi geliyor? Yoksa doğrudan mesajlaşmaya mı dönüyorsun?

Sarah:
Hayır, ikisinin arasındaki gibi.

Chris:
Tamam, yani sizler sadece sohbetle alakalı olan her şeyi yapıyorsunuz.

Sarah:
Mm-hmm (olumlu).

Chris:
Bazen mesaj atarsınız, bazen yüz yüze görüşme yaparsınız. Ve er ya da geç, biriniz yüz yüze bir toplantı için ısrar etmeye başlayacak. Kim yaptı? Bunun için zorlayan sen miydin? Yoksa zorlayan o muydu?

Sarah:
O bendim.

Chris:
Tamam. Hayır, bu çok güzel. Bunu nasıl yaptın? Onu nasıl kabul ettirdin?

Sarah:
Görüntülü görüşmeden sonra. Buluşmadan önce denedim, zaten planlıyorum, tamam, yapmalıyım, buluşma ne zaman olmalı? Zaman çizelgesi koydum. Onunla başka bir telefon görüşmem olduğundan emin olmalıyım. Vergiyle ilgili görüntülü görüşmeden bitirdim. Sonra tekrar devam etmeye çalıştım, çünkü formu gerçekten doldurmak çok fazla işlem gerektirdi. Ben bitirdim. 'Tamam, bir dahaki sefere devam edelim' dedim. Ve ikinci seferde biraz vergi formuyla ilgiliydi, ama sonra onunla gidip o sıradaki ilgisinden bahsediyorum. Anime ile ilgiliydi.

Chris:
İşi zevke karıştırdın, tabiri caizse.

Sarah:
Evet. [çapraz konuşma 00:23:20].

Chris:
İlk seferinde vergi formunu tamamlayamadınız. Onu tekrar telefona bağlamak için bunu kullandın ve 'Hey, bunu önümüzdeki hafta tekrar yapalım' dedin. Ancak her zaman vergi formunu yapmak yerine, onunla normal bir organik konuşma yapmaya da başlıyorsunuz.

batman öldürme şakası sağduyu medya

Sarah:
Evet.

Chris:
Ve belli ki bu iyi gidiyor?

Sarah:
Evet, sonunda. Ve sonra mesajlaşmaya devam ediyorum. Ve sonra kullandım, buluşmanın nedeni onun da bana yardım etmesiydi, çünkü onunla konuştuğumuz şeyi kullanarak iletişim kuruyorum. Ve sonra buluşma için aynı konuyu kullanıyorum. Örneğin-

Chris:
Seviyorum. Çok zekice. Akıllıca, çünkü vergi formları, vergi formlarını tek başına yapmak zorunda kalan herkes, bunu yapmak zorunda kaldım ve yardım aldım, bu vergi formlarını geçmek uzun zaman alıyor. Onu şahsen görmek için hala vergi formunu kullandığını söylüyorsun, 'Hey, bana bu konuda yardımcı olabilmen için seni şahsen görebilir miyim?'

Chris:
Ve ayrıca, sıkıntılı tipte bir kadın gibi. Sana yardım etmek istiyor. Kahraman gibi hissetmek istiyor.

Sarah:
Evet. Sonuçta. Sonra buluşmayı ayarladım. Buluşmayı ayarladım ve sonra bir kafede tanıştık. 'Ah, uzun zaman oldu' diyor, bunun gibi şeyler. Ve sonra fark ettim, 'Tamam, bir konuda yardıma ihtiyacım var.' Ama sonunda, aptal oldum, yapmadım, dizüstü bilgisayarımın pili bitiyordu, bu yüzden hiçbir şey yapamadık. 'Aman Tanrım. Berbat ettim ”gibi. İlk buluşma.

Chris:
Hayýr. Yine de sizin lehinize oldu mu? Çünkü sizi neredeyse normal birkaç şey hakkında konuşmaya zorluyordu.

Sarah:
Evet. Ve sonra karar verdim, tamam bu şekilde bitti. Yani onunla bir nevi gündelik bir konuşma yapabilirim. Ve sonra o sırada bana yardım etmesi yerine, sadece konuşmak zorunda kaldık. Hayatında olup bitenler gibi ve yada, yada, yada. Ve yaptığım şey hakkında yada, yada konuşuyorum.

Sarah:
Ve sonra, bunun gibi sadece bir buçuk saat sürer. Ben de dedim ki, 'Oh, gitmem gerek. Bundan sonra arkadaşımla görüşmem gerekiyor ”dedim. Sonra her zaman, ne zaman bir çift olsak, beni hep doğrudan istasyona kadar görürdü. Beni asla yalnız bırakmadı.

Chris:
Tamam.

Sarah:
Yaptığı buydu.

Chris:
Seni tren istasyonuna götürdü.

Sarah:
Evet.

Chris:
Seni korumak için, tabiri caizse.

Sarah:
Evet. Yol boyunca, trafik ışıklarını geçerken bana öyle bir şekilde sarılmaya çalışıyordu. Ama direnmedim. Omzumu tutmaya çalışıyordu. Ama direnmedim-

Chris:
Oh, yani omzunun etrafındaki kol gibi. Ve sen yapmasına izin verdin.

Sarah:
Evet. Ama sonra dedim ve beni istasyonda gördükten sonra, 'Tamam, işte bu. Tamam, tekrar konuşacağız ”gibi.

Chris:
Aynen böyle?

Sarah:
Aynen böyle. Ve ondan sonra her şeyi Facebook'ta yayınladım. Ve sonra modlardan bir tepki aldım ve sonra diğer insanlar da duruma tepki gösterdi. Ve sonra 'Oh, bence oldukça iyi gitti' dediler.

Chris:
Hayır, bu harika gitti. Aslında gerçekten zekice, çünkü vergi formunuz onu vergiler konusunda size yardımcı olması gereken tüm telefon görüşmeleriyle baştan sona bu kahraman karmaşık konumuna getiriyor. Pilin bitmesi kılık değiştirmiş bir lütuftu. Aslında bunun harika bir şey olduğunu düşünüyorum, çünkü oraya geldiniz ve bu sizi normal bir konuşma yapmaya zorluyor. Ve başlar… Belli ki henüz onu geri almadınız.

Sarah:
Değil.

Chris:
Burada topu kale çizgisinin üzerine atmak için ne gerekiyor? Senden tekrar kız arkadaşı olmanı istediği yere mi?

Sarah:
Tamam. Sonra ikinci bir buluşmaya gittik, sanırım onu ​​başlatan oydu.

Chris:
Bu her zaman iyiye işarettir. Böylece ikinci buluşmayı başlatır.

Sarah:
Evet. Ve sonra 'Oh, bir konuda yardımına ihtiyacım var' dedim. Tekrar kullanıyorum… Ama bu farklı, çünkü okulda bana yardım edebileceği bir yere gitmek istedim.

Chris:
Okul işleri.

Sarah:
… Okul işleri, çünkü okulda öğretmen olarak çalışıyorum. Ve sonra aynı zamanda biraz romantik bir yer olduğu bir yere gitmek istiyorum.

Chris:
Bağlanabileceğiniz biraz daha özel bir alan istediniz.

Sarah:
Evet. Üzgünüm, evet.

Sarah:
Sonra yeri seçti. Tamam dedi, çünkü o zamanlar kiraz çiçeğiydi.

Chris:
Oh çok güzel. Bu olabildiğince romantik, Sarah.

Sarah:
Evet. Ona 'Ah evet. Neden olmasın? Hadi buluşalım. Bana yardım edebilirsin. '

Chris:
Oh evet, neden olmasın?

Sarah:
Evet neden olmasın?

Chris:
Çiçek ağaçlarına gidelim. Tamam.

Sarah:
Ve sonra, 'Tamam, okul için beyzbol malzemeleri bulmam için bana yardım etmelisin' dedim, çünkü o beyzbolla ilgiliydi.

Chris:
Tamam. Bu oldukça iyi.

Sarah:
Evet. 'Beyzbol takımı meselelerinde yardıma ihtiyacım var' dedim.

Chris:
Tamam. Okulda çalışıyorsun. Beyzbol için onun beynini seçiyorsun. 'Beyzbolla ilgili şeyleri seçmeme yardım et.'

Sarah:
Evet.

Chris:
Vay canına, çok akıllısın. Seni düşünmüyorum… Kayda başlamadan önce sadece onu dinliyordun. 'O kadar özel bir şey yapmadım' dedin. Bütün bunlar gerçekten çok zekice. Kendine yeterince kredi verdiğini bile sanmıyorum.

Sarah:
Hayır. Yine de Savaş Arkadaşlarıma teşekkürler. Çok fazla metin kaleme aldık, çok beyin fırtınası yaptık.

Chris:
Bütün kızlardan ve onun gibi her şeyden oluşan bir destek sistemine sahiptin.

Sarah:
Evet.

Chris:
Ve böylece, beyzbol meselesi. Beyzbolla ilgili şeyleri toplamana yardım ediyor. Ve burada romantik bir şey olacağını varsayıyorum.

Sarah:
Evet.

Chris:
Tamam. Mallara gidelim Sarah. Mallara geçelim.

Sarah:
Sonra beyzbol dükkanına gitmeden önce, 'Hadi gidip kiraz çiçeğini izleyelim' dedi. Fotoğrafçılıkla ilgilendiğimi biliyor. Kameramı getirdim-

Chris:
Tamam. Kamerayı getirdin.

Sarah:
Evet, kameramı yanımda getirdim. Ve sonra bazı fotoğrafları çektim. Ve sonra 'Tamam şimdi benim için poz ver' dedim. Ve fotoğraflarını çektim. Normal yürüyorduk. Ve sonra aniden bana bu yeri getirdi, 'Ah, kiraz çiçeklerini görmek için en sevdiğim yer burası.' Bunu bana söyledi. Yürüyorduk ve o sırada kameramla mücadele ediyordum. Çantaya geri koymaya çalışıyordum çünkü fotoğrafları çekmeyi çoktan bitirdim. Sonra biz yürürken elimi tuttu.

Chris:
Ooh, elini tut, tamam. Sonra ne olur?

Sarah:
Sadece havamdaydı, nerede-

Chris:
Tamam, kiraz çiçeklerine sahipsin, rüzgar sallanıyor. Elini tutuyor.

Sarah:
Ve bir gölün yanındaydı, küçük bir göl.

Chris:
Oh, şimdi sahneyi daha da iyi ayarlıyorsun. Gölün karşısında göle kadar yürüyebileceğiniz bir çit var mıydı?

Sarah:
Evet. Olmaz diyorum. Bu sadece gölün etrafında bir yürüyüş.

Chris:
Tamam. Gölün etrafındaki kaldırım. Ve elini tutuyor. Seni öpmeye çalışıyor mu?

Sarah:
Değil.

Chris:
Hayır. Bu çok mantıksız. Çok iyi inşa ettin.

Sarah:
Hayır. Sonunda sonuna kadar el ele tutuşuruz. Sonra beni beyzbol dükkanına getirdi. Ellerini tutarken hiçbir şey söylemedi. 'Hadi birlikte geri dönelim' falan demedi. Hiçbir şey değil.

Chris:
Bunun gibi değil.

Sarah:
Hiçbir şey değil.

Chris:
Tıpkı elini tutmuş gibiydi. 'Sen benimsin' gibi.

Sarah:
Evet. Ben de sadece ...

Chris:
En azından nasıl tekrar bir araya geleceğiniz hakkında konuştunuz mu? Yoksa o noktadan sonra mı varsayıldı?

Sarah:
Hiçbir şey değil. Hiçbir şey değil.

Chris:
Hiçbir şey değil. Gerçekten o konuşmayı yapmadan tekrar bir araya geldiniz. Artık sadece erkek ve kız arkadaşsın.

Sarah:
Evet. Sonuçta.

Chris:
İlginç.

Sarah:
Evet, ama sonra bunun hakkında konuşmadık. Ondan sonra beyzbol dükkanına gittik. Bana beysbol olayında yardım etti falan. Ardından buluşmayı bitirdim.

Chris:
Vay. Peki başka bir buluşma için biraz titriyor muydu?

Sarah:
Evet. Ama işi yüzünden-

Chris:
Bunun gerçekleşmesi biraz zaman aldı mı?

Sarah:
Evet. Aslında benim 10 ayımı aldı, bunun gibi, bu süreçte ...

Chris:
Baştan sona onu geri almak 10 ay sürdü.

Sarah:
Bununla ilgili.

Chris:
Vay canına, sen kararlı bir bayansın. Kutsal bok. 10 ay.

Sarah:
Bekle. Ekim, Kasım, Aralık, Ocak, Şubat, Mart, Nisan, Mayıs, o zaman doğum günüm. Evet, bunun etrafında. Dokuz ay gibi.

Chris:
Yani dokuz, on ay.

Sarah:
Dokuz ay, evet.

Chris:
Vay. Yani onu geri aldın.

Sarah:
Evet. Üçüncü buluşma aslında benim aslında ... Çünkü hiçbir şey söylemedi-

Chris:
Hiçbir şey söylemedi. Erkek ve kız arkadaş gibi davranıyorsun ama henüz plak şirketine sahip değilsin.

Sarah:
Evet. Hayır, her gün iletişim kurduğumuz gibi, her gün mesaj atıyoruz, arıyorduk. Ve sonra, ama ondan hala bir şey yok. Zaten bir erkek arkadaş ve kız arkadaş olduğumuzu varsaydım, ancak onay istiyorum [çapraz konuşma 00:35:22] -

Chris:
Evet, onaya ihtiyacınız var.

Sarah:
Evet. İşleri asılı bırakmak istemiyorum. Sonra üçüncü buluşma, sordum o zaman.

Chris:
Ona nasıl sordun? Onu kiraz çiçeklerinin önünde romantik bir ortama götürüp gözlerini kırpıştırıp 'Hey, biz neyiz?' Onu yaptınmı? Ya da 'Hey, bu nedir?'

Sarah:
Şey, sanki Anna'dan tavsiye almış gibi, çünkü onu mahvedeceğimden korkuyorum. Çünkü neredeyse oradayım.

Chris:
Evet, temelde oradasın. Etiket dışında her şeye sahipsiniz.

Sarah:
Evet. Onu mahvetmek istemiyorum, bir başkasını kurdum, ona ne diyorsun, Anna ile buluşmak.

Chris:
Size periyodik olarak danışmanlık yapan koç Anna ile koçluk yaptınız. Ve sen de, 'Bak Anna, buradaki kamburluğun üstesinden gelmeme ne yardım edecek? Onu nasıl ... ”neye karar verdiniz?

Sarah:
Evet. Anna bana stratejiler vermekte çok iyidir. Ama sadece stratejiler değil, aynı zamanda bana psikoloji ve bunun gibi pek çok konuda tavsiyelerde bulundu. Sonra nasıl bitmesi gerektiği konusunda bir tür konuşma taslağı hazırladı. Ama bekle, izin ver ... Bunu takip ettim.

Chris:
Onunla yaptığınız gerçek hayat sohbetindeki tavsiyelerine uydunuz.

Sarah:
Evet. Anna, eğer istersen, nasıl dersin, onun konuşmaya katılmasını istiyorsan, yapamam, bire bir seans gibi yapmamalıydım, çünkü onu sorguladığımı hissedecektir. Bunun yerine, o bir şey yaparken benim gibi bir şey yapmam gerekiyor. Mesela, eğer mutfakta ise, o yüzden orada konuşmalıyım.

Sarah:
O zaman tamam, üçüncü buluşma sanki, onun doğum gününü kutlamak istiyorum, bu yüzden bir kart yaptım. Sonra ona kartı verdim. Sonra o sırada bir parkta yürüyorduk. Ona kartımı verdim. Gibi dedim-

Chris:
Ona kartı verdin, parkta yürüyorsun.

Sarah:
Evet. 'Ah, doğum günün kutlu olsun' dedim. Öyleyse ... Bekle, bekle, bekle. Sohbete bakmama izin verin.

Chris:
Şu anda koç Anna ile notlarına bakıyor.

Sarah:
Ah tamam. Sağ. Ondan önce, buluşmadan önce üzgünüm, bir şey oldu. Beni mesajımla asılı bıraktı. Ama şu andan itibaren ... Önceden endişeli bir insanım, bu yüzden her zaman [duyulmuyor 00:39:34] 'Neredesin? Nerede [çapraz konuşma 00:39:36] -

Chris:
Tamam. Yani evet, [duyulmuyor 00:39:38].

Sarah:
Evet. Programa gittikten sonra bunun yapılacak iyi bir şey olmadığını anladım.

Chris:
Hayır. Bu seni gerçekte olduğundan biraz daha güvensiz gösteriyor. Bunu artık yapmamak için temizledin, değil mi?

Sarah:
Evet.

Chris:
Ama muhtemelen seni deli ediyordur. 'Neler oluyor?' Gibi.

Sarah:
Evet. Kesinlikle. Sonra anladım ki programa katıldığımdan beri kendimi kontrol edebiliyorum. Duygularımı kontrol ediyorum. Ben de 'Sorun değil. Ona yer açın. Ona ihtiyacı var. ' Metin arasında ona çok boşluk bıraktım. Bana cevap vermeyince, 'Sorun değil. Eşyalarımı yapacağım. Ne olursa olsun onun için endişelenmeme gerek yok. Bir şey olursa bana mesaj atacak. ' Bunun gibi şeyler. Bu yüzden eskisi gibi endişelenmiyorum.

Sarah:
Sonra, buluşmadan birkaç gün önce gerçekten bir şey oldu. Müvekkiliyle bir bara gitti. Ve sonra arkadaşlarından biri olan erkek ona vurdu.

Chris:
Onu yumrukladın mı?

Sarah:
Evet. Onu yumrukla.

Chris:
Onu yumrukladı.

Sarah:
Evet.

Chris:
Tamam. Bu, hikayedeki bir bükülme.

Sarah:
Sonra bana söyledi. Ve sonra endişelendim. Bu yüzden endişelendim, ama beni asılı bıraktı.

Chris:
Tut. Neden yumruklandı? Ona 'Neden yumruklandın?' Diye sordun mu? Neden biri sana vurdu? '

Sarah:
Evet. Burası Anna'nın bana gerçekten yardım ettiği yer. Sonra buluşma sırasında yaptım… Buluşmadan önce ona normal bir şekilde mesaj attım, 'Tamam, buluşacak mıyız?' Dah, dah, dah böyle bir şey gibi. Aslında olay hakkında konuşmadım.

Chris:
Tamam.

Sarah:
Sadece 'Oh, endişeliyim' gibi bir şey dedim, 'Ama Tanrıya şükür iyisin.' Bunun gibi. Buluştuğumda, onunla tanıştığımda ona sarıldım ve sonra 'İyi olmana çok sevindim. Senin için endişelendim Ve birinin sana vurmasına üzüldüm. ' Ve sonra onu dinliyorum. Ve sonra 'Seni aldatmıyorum' ya da başka bir şey dedi, öyle dedi.

Sarah:
Bazen bir barda böyle şeyler olur. Ve çift, arkadaşları, kız ve erkek arkadaş onlara katılır. Ve sonra birdenbire, birdenbire, ona yumruk attı. Sanırım belki de yaptıkları konuşma [çapraz konuşma 00:43:09] -

Chris:
Bir şey onu ateşledi. Eski erkek arkadaşın onu harekete geçiren bir şey söylemişti ...

Sarah:
Olabilir. Olabilir.

Chris:
Tamam. Bunu sevecen bir kız arkadaş olmak için uygun bir an olarak kullanıyorsun. Etiketleri almak için konuşmanızı nasıl sormaya yöneltiyorsunuz?

Sarah:
Tamam. Sonra, onu dinledikten sonra o kısım burası ve sonra dedi ki, 'Mesele şu ki, bu konuda sana mesaj atmamamın nedeni, çünkü bunun hakkında konuşmak istemiyorum. Olanları unutmak istiyorum. ' Bana söylediği buydu. Ve sonra 'Tamam, kabul ediyorum' diyorum. Ve sonra dedim ki, 'Beni aldatmadığına inanıyorum, çünkü sadık olduğunu biliyorum.' 'Ama beni şaşırttı, hile yapmadığını söylemiştin' dedim. Bu yüzden 'Bu bir ilişkimiz ve çıktığımız anlamına mı geliyor?'

Chris:
Oh, zekice. Peki ne dedi?

Sarah:
Ben de 'Tamam, sormak istedim çünkü çıktığımızı sanıyordum. Ama öyle söylemedin. Ben de emin olmak istedim, bu yüzden dedim ki ...

Chris:
Koç Anna temelde 'Hey, muhtemelen söyleyeceği şey bu' şeklinde plan yaptı. Ve sen senaryoyu takip ettin.

Sarah:
Evet.

Chris:
Ne dedi?

Sarah:
Tamam, yani-

Chris:
'Ah, evet bir ilişkimiz var' gibi mi dedi?

Sarah:
O sırada el ele tutuşuyorduk. Sonra bana 'Senden hoşlanıyorum' dedi. Japon kültüründe olduğu gibi biz de gerçekten 'Seni seviyorum. Seni seviyorum.'

Chris:
Tamam. Yakaladım seni.

Sarah:
Her zaman [duyulmuyor 00:45:01] bunun gibi bir şeydir. Bu yüzden, 'Oh, senden hoşlanıyorum. Ama ne olduğumuzdan emin değilim, 'dedi. Mesela 'Çıktığımızla ne demek istiyorsun?' Ve sonra bir ilişkimiz olduğunu söyledim. Sanki onunla teyit etmek istiyorum gibi dedim. Sadece bunu teyit etmek istiyorum çünkü bunun hakkında hiç konuşmuyoruz. Her gün mesajlaşıyoruz. Bir çift gibi şeyler yapıyoruz, dedim. Ve sonra 'Evet, çıkıyoruz' dedi.

Chris:
Tamam. Bu kadar. Onay aldınız.

Sarah:
Evet.

Chris:
İşe yaradı. Barda bir herif tarafından vurulması onu geri getirmene yardım etti. Kim biliyordu?

Sarah:
Evet.

Chris:
Vay. 10 aylık veya dokuz aylık deneyiminize dönüp baktığınızda, size en çok neyin yardımcı olduğunu düşünüyorsunuz? Az önce bir şey seçtiyseniz, sizin için en büyük farkı yaratan şey nedir? '

Sarah:
Kendimi geliştirmek için bu üç şeyi söyleyebilirim. Savaş Arkadaşları, bolca kitap okumak, Anna ile koçluk yapmak.

Chris:
Tamam. Yani orada üçümüz var. Battle Buddies, yani sağlayan destek sistemi. Okumak, programı okumak gibi, zihninizi geliştirmek için başka herhangi bir şey okumaktır. Ve sonra zor anlarda size koçluk yapacak birinin yanınızda olması. Ve bu üç şeyin en büyük farkı yarattığını hissediyor musunuz?

Sarah:
Evet. Söylerdim, çünkü başlangıçta duygularımı kontrol edemiyordum. Yapamam. Ben de her şey gibiydim

Chris:
Bunu hallettiğini hissetmen ne kadar sürdü?

Sarah:
UG olmak?

Chris:
Evet.

Sarah:
Birkaç ay sonra. Sanırım NC yapmayı düşünüyorum… Tamam, o zaman NC'mi genişletmek istememin nedeni, çünkü hala duygularımı kontrol etmem gerektiğini düşünüyorum, onun yüzünden değil, o zaman benim yüzümden.

Chris:
Tamam. Size farkına vardığım ilginç bir şey söyleyeceğim. Bu röportajları yaptığımda, hemen hemen her biri arasında gördüğüm tek tutarlılık, tek model, Temas Yok sırasında zamanlarını kendilerine odaklanmak için kullanan insanlar. Ve kendilerini zayıf hissettikleri alanlara bir bak. Sizin için duygusal kontroldür.

Sarah:
Evet.

Chris:
Temas Etmeme Kuralınızı genişlettiğinizi söylemenize çok sevindim, çünkü bu bana gerçekten buna çok değer kattığınızı söylüyor. Ve eski sevgilinizle tekrar iletişime geçtiğinizde bunun ne kadar yardımcı olacağını size söyleyemem, çünkü bence pek çok insan bu zor işi yapmadan Temas Yok Kuralı'nı acele etmeye çalışıyor. Ve bu kolay değil.

Sarah:
Değil.

Chris:
Ayrıca, sadece sizin durumunuzu dinlemeyle ilgili ilk düşüncelerim, aslında vergileri yardım almanın bir yolu olarak kullanmanın ve telefonla konuşmanın doğal bir yolunu ve doğal bir buluşma yolunu zorlamanın bir nevi harika olduğunu düşünüyorum . Ayrıca dizüstü bilgisayarınızın pilinin bitmesinin gerçekten şanslı bir tesadüf olduğunu düşündüm. Neredeyse sizi doğal bir konuşma yapmaya zorluyor. Ve insanlara böyle fikirlere sahip olmalarını tavsiye etmeye başlayacağımı hissediyorum, sanki telefona bakmanın bir kancası gibi.

Sarah:
[çapraz konuşma 00:48:26].

savaşçılar (roman serisi) kitapları

Chris:
Sen bir trend belirleyicisin Sarah.

Sarah:
Hayır hayır. İyi-

Chris:
Yani-

Sarah:
Evet üzgünüm-

Chris:
Hayır hayır. Düz git.

Sarah:
Sanırım Anna bana bu konuda çok yardımcı oldu. Gruptaki gibi [Kirsty 00:48:45] gibi.

Chris:
Evet, Kirsty. Bazı modlar size yardımcı oluyor. ERP Facebook grubundaki sistemi destekleyen bu destek grubuna gerçekten çok güvendiniz.

Sarah:
Evet. Başlangıçta, daha önce, çünkü tepkisinin ne olacağından çok korkuyordum. O zamanlar ben de hala biraz endişeliyim çünkü onun sosyal medyasına bakmaya devam ettim.

Chris:
Evet.

Sarah:
Ama o zamanlar daha az endişeliydi. Bu sadece bir 'Tamam, her neyse. Tamam, oraya buraya gidiyorsun. ' Ama bu kadar. Ben çok endişelenmiyorum. Ancak ilk metni başlatmak benim için sinir bozucuydu, çünkü ona nasıl tepki vereceğini hayal edemiyorum. Çok fazla taslak gerçekten yardımcı oluyor. Ayrıca [çapraz konuşma 00:49:46] -

Chris:
Oh, yani kalıpları ve bunun gibi şeyleri görmek için her şeyin haritasını çıkardınız.

Sarah:
Evet. Ayrıca yanıtını Excel'de olduğu gibi ve Anna'nın bana verdiği her şeyi kaydettim. Ben de onu takip ettim. Tüm planlayıcılarım çoğunlukla programdan alınan puanlarla dolu.

Chris:
Bu çok güzel. Bu harika. Geriye dönüp baktığımda, onu geri almanın uzun zaman aldığını düşünüyor musun, öyle mi hissediyorsun, sonuçtan ve her şeyden mutlu musun, şimdi onu geri aldığına göre?

Sarah:
Evet.

Chris:
Bu harika.

Sarah:
Evet, çünkü artık ilişkiyi farklı bir perspektiften görüyorum. Daha az endişelendim. Ona daha fazla yer verdim. Ve bunu takdir ediyor. Sanki şimdi onun kalıbını okuyabilirim. Her hafta, her gün, hemen hemen her gün mesaj atıyor olsak da, ama bir şeyleri kapatması gereken günler de var.

Chris:
Soğuk. Anladım, evet. O günlere sadece biraz soluklanmak ve sonra geri dönmek için ihtiyacı var.

Sarah:
Evet.

Chris:
Ve ona bu alanı vermekte sorun yok çünkü kendine karşı çok güvende hissediyorsun.

Sarah:
Evet. 'Evet, iyiyim. Yapacak işlerim var ”gibi şeyler. Program bana 'Tamam, şimdi neye ihtiyacın olduğunu anlıyorum.' Ve bunu gerçekten takdir ediyor. Sanırım programdan önce bunu göremiyorum. Neye ihtiyacın olduğunu bilmiyorum? Sanırım konuşmada bir sorunumuz vardı, ihtiyacımız olan şey gibi açık bir konuşma yapmak, ne yapmanı istemiyorum, bunun gibi şeyler.

Sarah:
Bu program onu ​​gerçekten daha iyi tanımama gerçekten yardımcı oluyor.

Chris:
Röportajı yaptığınız için çok teşekkür ederim. Aslında yaptığın bazı şeyler beni şaşkına çevirdi. Çok zekice olduğunu hissediyorum. Bundan tamamen bir blog gönderisinde veya başka bir şeyde, ilgisini onu kandırmak için kullanmaktan veya onu bir telefon görüşmesine bağlamak için bir iyilik yapmaktan bahsedeceğim, çünkü bu sizin için çok iyi çalıştı. Gerçekten zekice. Ama bunu yaptığın için çok teşekkür ederim.

Sarah:
Bana sahip olduğunuz için teşekkür ederim.